16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
Witam
Sprawa wyglada następująco, samochód dymi na niebiesko dosć mocno wyłacznie na 3 biegu po przeciagnieciu do +/- 6tyś obrotów i tylko przy zejsciu z obrotów w zakresie mniej wiecej 4-3tyś, czy to wina uszczelniaczy czy raczej pierścionki. Odpala normlanie bez dymu itd to kopcenie pojawia sie tylko podczas schodzenia z obrotów, jak przyspieszam nawet mocno nic nie zakopci, jedynie na tym 3 biegu podczas schodzenia silnika z obrotów. Ubytki oleju jakieś są ale nie ejstem w stanie tego dokłądnie określić bo jeżdże zbyt rzadko tym samochodem.
pozdrawiam i licze na pomoc
Sprawa wyglada następująco, samochód dymi na niebiesko dosć mocno wyłacznie na 3 biegu po przeciagnieciu do +/- 6tyś obrotów i tylko przy zejsciu z obrotów w zakresie mniej wiecej 4-3tyś, czy to wina uszczelniaczy czy raczej pierścionki. Odpala normlanie bez dymu itd to kopcenie pojawia sie tylko podczas schodzenia z obrotów, jak przyspieszam nawet mocno nic nie zakopci, jedynie na tym 3 biegu podczas schodzenia silnika z obrotów. Ubytki oleju jakieś są ale nie ejstem w stanie tego dokłądnie określić bo jeżdże zbyt rzadko tym samochodem.
pozdrawiam i licze na pomoc
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
tak też obstawiam ale wolałem się upewnić, co przy okazji naprawy mogę wymienić oprócz uszczelniaczy? góra była robiona tzn głowica czyli planowanie nowe szklanki uszczelka głowicy.
16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
maniek8855, to zależy co chcesz robić. Zrób diagnostykę kondycji silnika (ciśnienie oleju, kompresja).
Pierścienie można wymieniać ale prawidłowo powinno się to robić z obróbka gładzi cylindra.
Tak na prawdę to dowiesz się jak mechanik zobaczy dół i gładzie. Wówczas będzie mógł powiedzieć co będzie wchodziło w zakres tego remontu.
Pierścienie można wymieniać ale prawidłowo powinno się to robić z obróbka gładzi cylindra.
Tak na prawdę to dowiesz się jak mechanik zobaczy dół i gładzie. Wówczas będzie mógł powiedzieć co będzie wchodziło w zakres tego remontu.
16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
po założeniu katalizatora twoje problemy powinny ustać, będziesz mógł jeździć bez puszczenia dymku. Na pewno zakup kata będzie mniej kosztować niż remont silnika
16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
Chłopie nie opowiadaj pierdół. Owszem kat może próbować przepalać chmurę olejową ale ostatecznie przez to zdechnie.4mottion pisze:po założeniu katalizatora twoje problemy powinny ustać, będziesz mógł jeździć bez puszczenia dymku. Na pewno zakup kata będzie mniej kosztować niż remont silnika
W ogóle pomysł zakładania katalizatora za kilkaset zł aby przykryć problem z poborem oleju to bezsens. Lepiej już wymienić "po szwedzku" same pierścienie.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
16v 9a diagnoza-uszczelniacze?
jhosef dzięki za pomoc, pierścionki będą pewnie wkrótce zmienione, a pomysł kolegi z katalizatorem jest naprawdę śmieszny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości