zmiana zawieszenia na GTI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
zmiana zawieszenia na GTI
witam kupile sobie mk2 1.6TD JR i mam pytanie do fanatykow mk2 mam mk3 gti 2e i mam zamiar wlozyc do mk2 zawieszenie, tarcze ham. piasty itd. a krótko mowiac cały kompletny zawias i czy bedzie to wogole pasowac? jak z przegubami ?
zmiana zawieszenia na GTI
Da się to spasować razem,z przodu wymień całe kolumny mcpherson-a ze zwrotnicami (poduszkę amortyzatora musisz przełożyć z mk2) a z tyłu przełóż całe czopy wraz z tarczami i kolumną resorującą. Jeśli w mk2 masz z tyłu hamulce bębnowe to linki od ręcznego musisz przełożyć. Po takim zabiegu będziesz musiał również zmienić koła z tego mk3 bo jeśli to jest faktycznie GTI to koło mocowane jest na 5 śrub.
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
zmiana zawieszenia na GTI
Belka musi zostać z mk2, ta z mk3 pasuje ale jest szersza i koła będą wystawaćmatthew152 pisze:belka tylna jest ta sama??
Wspomaganie prawie pasuje, maglownice przełożysz ale drążki kierownicze musisz mieć z mk2. (takie od przekładni bez wspomagania nie pasują) Rurki od pompy do przekładni kierowniczej są troszkę inne ale powinno dać się je dopasować/podoginać . ABS też powinno dać się wpasować do mk2.matthew152 pisze:Wspomaganie i Abs pasuje??
Półosie z przegubami zostają stare (mk3 ma dłuższe półosie), przeguby będą pasować do zwrotnic z mk3.matthew152 pisze:Jak jest z półosiami? i przegubami zostają od Mk2 czy od Mk3
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
zmiana zawieszenia na GTI
Dzięki, czym różnią się drążki?? mk2 ma krótsze? Co jeszcze trzeba bedzie zmienić??
zmiana zawieszenia na GTI
Tak mk2 ma krótsze drążki. Starałem się opisać dokładnie co trzeba wymienić, reszta wyjdzie przy robocie.
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
zmiana zawieszenia na GTI
W zależności od rocznika może być wymagana wymiana sworznia wahacza (mk2 miał dwa wymiary).
Klekot jest dość ciężki więc zawieszenie jest inaczej zestrojone jak w benzynie. Nie zdziw się jak będzie łatwiej dobijać. Niby GTI jest twardsze ale pytanie ile z oryginały pozostało. Zamienniki amorów zazwyczaj są zwykłe.
Klekot jest dość ciężki więc zawieszenie jest inaczej zestrojone jak w benzynie. Nie zdziw się jak będzie łatwiej dobijać. Niby GTI jest twardsze ale pytanie ile z oryginały pozostało. Zamienniki amorów zazwyczaj są zwykłe.
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
zmiana zawieszenia na GTI
Te Gti jest niskie i twarde jak oryginal no może poza tylem bo wybity ale hamulce i kola dobre
zmiana zawieszenia na GTI
Dobrze kolega wspomniał >1988r. sworzeń 17mm w nowszych 19mm.jhosef pisze:W zależności od rocznika może być wymagana wymiana sworznia wahacza
Co do sprężyn też ma rację, są inne ale wątpię żeby dobijały. Ja mam u siebie sprężyny z GTI i nie ma tego zjawiska.
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
zmiana zawieszenia na GTI
a jak kolega wyżej napisał przeguby zostają z mk2 a piasta będzie z mk3 to czujnik ABS-u skąd będzie wyłapywał sygnał jak na przegubie nie będzie koronki ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości