Strona 1 z 2

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: czw cze 28, 2012 23:08
autor: szewczi90
otóż witam Was
dziś robiłem przegląda i chodzi o ręczny działał dobrze na tyle że trzymał autko kiedy trzeba było, dzisiaj tak mi testował ręczny na stacji diagnostycznej że zaraz po badaniu zobaczyłem że ciężko chodzi dźwignia ręcznego ale nic zlekceważyłem to pojechałem 2KM dalej na myjnię zajeżdzam myślę co tak smierdzi spalenizna nie sądząc że to z mojej fury, rozpocząłem mycie no i kłęby pary z tylnego koła zaczęły się unosić dłuższą chwilkę, więc zaraz zjechałem ściągnałem koło no i wyszło na to że nie odbija do końca ręczny w jednym kole z tyłu, sam ręką go cofnołem to jest git a jak zaciągnę ręczny to lipa odpuszcza tak do połowy, co trzeba zrobić? bo tak około rok temu były zmieniane hamulce tylne (tarcze+klocki+zestawy naprawcze) i cały czas było git co się mogło stać ? macie jakieś schematy może do podrzucenia jak temu zaradzić? bo jeszcze w Golfie nie miałem za wiele do czynienia z układem hamulcowym, nie znam tego tematu tak dobrze


pozdrawiam

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: czw cze 28, 2012 23:16
autor: Haki
Regeneracja zacisku ... częsta usterka w Pasztetach B5 i MK IV ....

Oto i porada , powinna pomóc http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=341477" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już

: czw cze 28, 2012 23:23
autor: szewczi90
Haki pisze:Regeneracja zacisku ... częsta usterka w Pasztetach B5 i MK IV ....

Oto i porada , powinna pomóc http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=341477" onclick="window.open(this.href);return false;
myślisz że to na pewno to? hm może lepiej kupić nowy zacisk niż ratować ten stary, nowy pewnie dłużej pochodzi a naprawiany może zawieść gdzieś w podróży, kurde lipa bez ręcznego, ale ten zacisk mógł mi uszkodzić diagnosta podczas sprawdzania ręcznego? co o tym sądzicie?
no tylko cena nowego pewnie nie zachwyca.

edit:

dodam że gdy nie używam ręcznego hamulce działają OK nic się nie blokuje podczas używania hamulca nożnego.

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: czw cze 28, 2012 23:43
autor: rybaka669
uszkodzic Ci raczej nie uszkodził. a sprawdząłes samą linkę? jak się rusza w pancerzu? bo moze to jej wina ze jest skorodowana albo brudna i nie odbija na zacisku bo stawia za duzy opór?

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: czw cze 28, 2012 23:54
autor: szewczi90
dzisiaj to trochę rozbierałem ten układ delikatnie, odkręciłęm tam śrubkę chyba 14 czy 15 rozmiar posmarowałem tu i tam a to potraktowałem troche WD40 ale nic po skręceniu nadal jest tak że jak zarzucę reczny to nie obija tylko, kreci się koło ale ma opór jak ruszam autem to aż się ugina... dopiero jak stuknę młotkiem to puszcza i jest ok dopóki nie zaciągnę recznego co nie.

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: sob cze 30, 2012 00:44
autor: XV2
Zacisk do regeneracji lepiej napraw bo szkoda tarczy. Podnieś auto z tej strony do góry jak obraca się lekko wciśnij hamulec nożny to tez zblokuje - zobacz że gorzej będzie się obracać bynajmniej u mnie tak było.

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: sob cze 30, 2012 01:01
autor: romanek84
witam u mnie tez tak było trzymał ręczny wymieniłem gumki w zaciski oraz tłoczki i pomogło na troche w końcu linki wymieniłem i jest git.

Re: byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już

: sob cze 30, 2012 07:53
autor: szewczi90
XV2 pisze:Zacisk do regeneracji lepiej napraw bo szkoda tarczy. Podnieś auto z tej strony do góry jak obraca się lekko wciśnij hamulec nożny to tez zblokuje - zobacz że gorzej będzie się obracać bynajmniej u mnie tak było.
jak nożnym przyhamuje i puszczę to koło obraza się normalnie, sprawdzałem tak jak mówisz, dzieje się tylko tak jak ręczny zarzucę.

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: sob cze 30, 2012 08:40
autor: XV2
U mnie tak jeden był zajechany ze po regeneracji ciekł płyn hamulcowy z ręcznego. Tak skorodował że nie nadawał się już do użytku :?

Kupiłem 1 zacisk za 60 zł wyglądał jak nowy jak przyszedł, założyłem bez regeneracji i śmiga

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: sob cze 30, 2012 09:44
autor: szewczi90
kupileś używany dobrze mówię?

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: sob cze 30, 2012 10:01
autor: wojtas46
szewczi90, przed kupnem zacisku obadaj dokładnie linki od ręcznego , jeśli są git to wtedy ewentualnie zakup nowego (używanego)

Re: byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już

: sob cze 30, 2012 10:23
autor: XV2
szewczi90 pisze:kupileś używany dobrze mówię?
Używana jak nowa bez kitu :bajer: - lekka kosmetyka wystarczyła., trzeba dobrze szukać

http://allegro.pl/golf-iv-zacisk-lewy-t ... 46214.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I OFC zanim kupisz zmierz średnice tłoczka są rożne ja miałem 38 :pub:

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: ndz lip 01, 2012 14:59
autor: szewczi90
dobrze dzięki za rady, a ma ktoś może jakiś schemat ułatwiający demontaż układu z tyłu? zawsze to szybciej i łatwiej poskładać później.

byłem na przeglądzie przed było OK a po przeglądzie już NIE

: ndz lip 01, 2012 20:45
autor: XV2
Tył to nic skomplikowanego