Po swapie hamulców miękki/twardy pedał.
: czw cze 28, 2012 16:39
Witam jakiś czas temu zrobiłem swap silnika w MK2 na AFN , hamulce założyłem przód z GTI mk2 239mm wentylowane , na tyle była seria czyli bębny .
po czasie to wszystko się skończyło więc postanowiłem założyć hamulce z Passata B4 AFN czyli przód 280mm wentylowane , tył 226mm lita tarcza , oraz pompa hamulcowa ( była z pompa ABS , ale została wywalona , blacha mocująca pompe ABS do serwa została wstawiona na swoje miejsce.
Hamulce odpowietrzone już pare razy , dziś były testy i są 2 problemy :
* po 1szym wciśnieciu do deski pedał dość głęboko wpada, 2gie pompnięcie i juz jest OK , ale hamulce słabo hamują ( tył szybciej niż przód = czeka mnie montaż regulatora siły hamowania na tył )
* po np. lekkim hamowaniu z prędkości 100km/h hamulec nadal miekki, więc pare wciśnięć i nagle pedał hamulca stoi bardzo wysoko a hamulce tracą efektywność , auto zwalnia ale koła nie stają w miejscu mimo prób wciśniecia do oporu.
gdzie szukać problemów ?
po czasie to wszystko się skończyło więc postanowiłem założyć hamulce z Passata B4 AFN czyli przód 280mm wentylowane , tył 226mm lita tarcza , oraz pompa hamulcowa ( była z pompa ABS , ale została wywalona , blacha mocująca pompe ABS do serwa została wstawiona na swoje miejsce.
Hamulce odpowietrzone już pare razy , dziś były testy i są 2 problemy :
* po 1szym wciśnieciu do deski pedał dość głęboko wpada, 2gie pompnięcie i juz jest OK , ale hamulce słabo hamują ( tył szybciej niż przód = czeka mnie montaż regulatora siły hamowania na tył )
* po np. lekkim hamowaniu z prędkości 100km/h hamulec nadal miekki, więc pare wciśnięć i nagle pedał hamulca stoi bardzo wysoko a hamulce tracą efektywność , auto zwalnia ale koła nie stają w miejscu mimo prób wciśniecia do oporu.
gdzie szukać problemów ?