Powaźny problem po swapie hamulców
: sob cze 16, 2012 14:03
witam, mam poważny problem. w moim samochodzie seat ibiza 98r z systemem abs, wymieniłem z tyłu bębny na tarczę.
problem polega na tym ze hamulce z tyłu się grzeją, zrobiłem wszystko jak należy:
- posiadałem kompletny swap hamulców od golfa III (mojego) zaciski były rozebrane i wszystko wymienione wraz z tłoczkami, jak jeździłem golfem problem nie występował, zestaw zrobił max 2000km.
wiec po swapie (nowe przewody gumowe i miedziane do zacisków), odpowietrzyłem układ metodą tradycyjną jak i vag com'em, auto było podniesione na podnośniku hydraulicznym i z każdego odpowietrznika był założony wężyk do naczynia z płynem hamulcowym, odpowietrzałem najpierw przód komplet później tył komplet (kilkakrotnie). ponownie rozebrałem zaciski i złożyłem na nowo, bez poprawy.
gdy wyciągnę kompletny zacisk tarcze obracają się swobodnie, klocki w jarzmie chodzą bez oporów, ręczny działa na beton, po prostu brakuje mi pomysłów co może być przyczyną, auto nie posiada korektora siły hamowania.
i teraz dla pewności że się grzeją, wsiadam w auto i robię trasę 12km bez hamowania spokojna jazda, gdy jestem u celu hamuje biegami, gdy stanę hamulce z przodu są zimne a z tyłu czuć klockami.
czyżby pompa ABS??
problem polega na tym ze hamulce z tyłu się grzeją, zrobiłem wszystko jak należy:
- posiadałem kompletny swap hamulców od golfa III (mojego) zaciski były rozebrane i wszystko wymienione wraz z tłoczkami, jak jeździłem golfem problem nie występował, zestaw zrobił max 2000km.
wiec po swapie (nowe przewody gumowe i miedziane do zacisków), odpowietrzyłem układ metodą tradycyjną jak i vag com'em, auto było podniesione na podnośniku hydraulicznym i z każdego odpowietrznika był założony wężyk do naczynia z płynem hamulcowym, odpowietrzałem najpierw przód komplet później tył komplet (kilkakrotnie). ponownie rozebrałem zaciski i złożyłem na nowo, bez poprawy.
gdy wyciągnę kompletny zacisk tarcze obracają się swobodnie, klocki w jarzmie chodzą bez oporów, ręczny działa na beton, po prostu brakuje mi pomysłów co może być przyczyną, auto nie posiada korektora siły hamowania.
i teraz dla pewności że się grzeją, wsiadam w auto i robię trasę 12km bez hamowania spokojna jazda, gdy jestem u celu hamuje biegami, gdy stanę hamulce z przodu są zimne a z tyłu czuć klockami.
czyżby pompa ABS??