Strona 1 z 1

2E - jak odkręić kolektor ssący

: wt cze 12, 2012 19:41
autor: Gawior
Witam. Pytanie mam takie jak w temacie, czyli jak odkręcić kolektor ssący w silniku 2E ( Golf III ).

2E - jak odkręić kolektor ssący

: czw cze 14, 2012 19:42
autor: jeryk10
na lusterko :-)

2E - jak odkręić kolektor ssący

: ndz lip 08, 2012 15:53
autor: borek77222
lusterko albo endoskop i już:)

2E - jak odkręić kolektor ssący

: ndz lip 08, 2012 16:40
autor: Grzechotnik
jesli masz dostep do ruznych nasadek wałów kardana itd to dasz rade nawet jak to mówią po palcu:) mam cały silnik na chodzie 2e z sekwencja 8 miesieczna jak cos:)

2E - jak odkręić kolektor ssący

: pt lip 13, 2012 10:06
autor: Gawior
Kolektor ssący chciałem odkręcić, bo obrobiła się śruba imbusowa od przepustnicy, ta dolna od str. grodzi.
Próbowałem rozwiercić i bym się zajechał, razem z przekładnią kontową , bo inaczej nie było dojścia.
W końcu udało się nabić torx T40 i wykręciłem.

Silnik sam w sobie mam zdrowy, ale mam problem z obrotami i częstym zmuleniem po zmianie biegu na wyższy ( zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe ), prawdopodobnie przez sondę lambda.
Wymieniłem 2x sondę nowe oryginalne BOSCH-a i jedną używaną oryginalną ( w sumie 3 sondy ), ale od auta bez problemów itp. ( czytaj sprawna ). Wymienianie sond nic nie dawało. Na VAG-u widać, że sondy pracują jak chcą.
Jakiś czas temu urwał mi się kabel sygnałowy od sondy i chwile tak jeździłem ( 2-3 tygodnie, bo nie wiedziałem o tym ). Wtedy nie było problemu z obrotami i muleniem, ale palił więcej itp. - nie mam LPG