Witam !
Mam pytanko do was, mianowicie czy w silniku ABD 1.4 można wymienić uszczelniacze trzonków zaworów bez zdejmowania głowicy?
Mam dostęp do klucza dynamometrycznego i chciałbym to zrobić we własnym zakresie, lecz nie wiem czy w ABD da radę wymienić tak jak w tej poradzie: http://forum.vw-passat.pl/threads/64879 ... zy-Zaworow
Będę wdzięczny za odpowiedź
Pytanie o wymianę uszczelniaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Pytanie o wymianę uszczelniaczy
jaras18 pisze:Witam !
Mam pytanko do was, mianowicie czy w silniku ABD 1.4 można wymienić uszczelniacze trzonków zaworów bez zdejmowania głowicy?
Mam dostęp do klucza dynamometrycznego i chciałbym to zrobić we własnym zakresie, lecz nie wiem czy w ABD da radę wymienić tak jak w tej poradzie: http://forum.vw-passat.pl/threads/64879 ... zy-Zaworow
Będę wdzięczny za odpowiedź
da radę,
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pytanie o wymianę uszczelniaczy
bez problemu tylko taka uwaga: nie starczy ustawić tłoka danego cylindra w górnej pozycji bo po wyjęciu zamków i sprzęzyn zawór trochę opadnie będzie potem niewygodnie montować na powrót zamek zaworu. Więc przed obróceniem wału tak żeby tłok był u górze napchaj do cylndra sznurka przez otwór po świecy, wówczas poprzez ten zgnieciony sznurek zawór bedzie bardzo dobrze podparty dociśniety do głowicy i dalsza praca bez nerwów.
Jesli masz spręzarkę to zamiast tej zabawy ze sznurkiem i obracaniam wału podajesz ciśnienie poprzez wąż umocowany do wkręconej w cylinder przebitej na wylot starej świecy
Jesli masz spręzarkę to zamiast tej zabawy ze sznurkiem i obracaniam wału podajesz ciśnienie poprzez wąż umocowany do wkręconej w cylinder przebitej na wylot starej świecy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pytanie o wymianę uszczelniaczy
dokładnie tak jak kolega wyzej pisze ja przyspawałem cowke od szybko zlaczki od kompresora do starej swiecy i wkreciłem ja w miejsce.A na gore załozyłem waż z powietrzem co prawda ciśnienie jest duze i tlok idzie na doł ale idzie tak to zrobic lub sznurek tez dobry patent:)
Pytanie o wymianę uszczelniaczy
Podziękował koledzy golfik bierze ok 300 ml / 1000 km oleju więc trzeba coś z tym zrobić
Mój GolF Mk3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=503143
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości