Strona 1 z 1

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: ndz cze 10, 2012 22:24
autor: camel166
Witam koledzy jak powinien być założony pasek alternatora w AAM chodzi mi czy powinien iść nad pompa wody czy pod nigdzie nie mogę tego znalesc a co znalazłem to każdy twierdzi inaczej teraz mam puszczony gorą i auto się trochę gotuje robi ciśnienie i wyrzuca płyn na dolnym wężu od chłodnicy po wymianie pompy wody, głowica raczej jest ok bo żadnego dymu z rury nie ma. To którędy prawidłowo powinien iść pasek w AAM >>>>???

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: pn cze 11, 2012 09:51
autor: Micjusz
pod pompą powinien iść

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: pn cze 11, 2012 09:53
autor: norek111
Obrazek

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: pn cze 11, 2012 17:12
autor: camel166
Tak Też mi się właśnie wydaje bo auto się gotuje a mechanik twierdzi ze tak ma być i ze nie odpowietrzony ehhh wszystko trzeba robić samemu dziękuje za pomoc

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: pn cze 11, 2012 19:59
autor: devill4
ale to wiele nie zmieni bo jak będzie chodził nad pompą też będzie pompowała normalnie i to raczej nie tu tkwi problem tylko tak jak mechanik mówi w zapowietrzonym układzie...sprawdź lepiej drożność cienkiego przewodu idącego od czujnika temp do zbiorniczka bo pompą to tu wiele nie podziałasz według mnie

Re: Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: pn cze 11, 2012 20:45
autor: norek111
devill4 pisze:ale to wiele nie zmieni bo jak będzie chodził nad pompą też będzie pompowała normalnie i to raczej nie tu tkwi problem tylko tak jak mechanik mówi w zapowietrzonym układzie...sprawdź lepiej drożność cienkiego przewodu idącego od czujnika temp do zbiorniczka bo pompą to tu wiele nie podziałasz według mnie
zmieni kierunek pracy łopatek pompy i to jest sedno tego problemu

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

: pn cze 11, 2012 21:15
autor: devill4
ok zmieni na właściwy kierunek ale to nie jest raczej nie może być przecież wina gotowania się i wysokiego ciśnienia w układzie
w rodzinnym td pracowała pompa w ten sposób kilka lat i nigdy nie było problemu z temperaturą...dopiero przy wymianie pompy zorientowałem się że kręci się w nie tą co trzeba i zmieniłem położenie paska(po 4 latach)...w aam-ie miałem tak samo po zakupie było w porządku z temp ale przełożyłem dla świętego spokoju...