Strona 1 z 1

Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący

: sob maja 19, 2012 07:18
autor: smartin 26
Witam wszystkich użytkowników grupy VAG.
Mam problem ze swoim gofrem. Około 3 miesiecy temu wyskoczył mi błąd "zwarcie na masie w kolektorze ssącym"
Podjąłem sie próby znalezienia problemu. Okazało sie że, ja to sobie tak nazwałem czujnik podcisnienia byl uszkodzony fizycznie.
Wymieniłem, błąd znikł. Ostatnio na poprawe pogody chciałem sprawdzić Vmax, niestety okazało sie ze 210 i koniec jazdy a błąd znowu wyskoczył i auto straciło na dynamice.
Moja wielka prośba do Was czy mogłby ktoś udostępnić schemat wyraźny schemat podłączenia przewodów cisnieniowych pod kolektorem ssącym. Z góry dziękuje i pozdrawiam Obrazek

Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący

: wt cze 26, 2012 19:22
autor: Mikolaj21
Dołączam się do prośby kolegi czy jest ktoś w stanie pomóc
:(

Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący

: pt wrz 07, 2012 19:11
autor: robertt_1987
http://img.saleepc.ru/etka/VW/194/194133650.png" onclick="window.open(this.href);return false;

http://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;

etka on-line rysunek 133-65

Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący

: sob lis 17, 2012 18:02
autor: maxgt
robertt_1987, jojo :pub:

Re: Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący

: pn lip 29, 2013 13:03
autor: MefjuWw
odgrzebię temat odnośnie podciśnienia w kolektorze ssącym w v5
mam taki problem, przy jeździe na lpg,
z kolektora ssącego zaraz za przepustnicą jest wzięte podciśnienie do reduktora, wszystko jest ok do momentu kiedy z kolektora reduktor dostaje ciśnienie na poziomie 1,0 bara, przy podciśnieniu 0,3 - 0,4 auto jedzie normalnie, jak dostanie 1,0 bar to zaczyna szarpać i nie da sie przyspieszać, auto przy predkosci 100km/h potrafi zacząć żabkować.

ma ktoś pomysł skąd nagle bierze się takie podciśnienie z kolektora ssącego?