Strona 1 z 1

pierburg problem pomocy

: ndz kwie 29, 2012 10:36
autor: patalolo
Witam mam ogromny problem ze samochodem prawdopodobnie wina gaźnika pierburg 2E w moim golfie II motor 1,3 silnik MH a mianowicie auto ma naprawdę ogromne spalanie dokładnie to nie da się nim jeździć bo spali nawet ponad 20l nie wiem jakim cudem:( a słoik paliwa 0,5 L spali w ciągu 2 minut proszę o pomoc co to może być :( z góry dziękuje

pierburg problem pomocy

: ndz kwie 29, 2012 12:39
autor: alex_7692
Gaźnik był regulowany?

pierburg problem pomocy

: ndz kwie 29, 2012 16:26
autor: patalolo
było regulowanie ale to chyba nie możliwe żeby on tyle palił

pierburg problem pomocy

: pn kwie 30, 2012 15:42
autor: alex_7692
Te silniki palą dużo ale 20l to przesada.. Sprawdzałeś może czy nigdzie nie ucieka paliwo?

pierburg problem pomocy

: pn kwie 30, 2012 21:44
autor: Paweł Marek
patalolo, od złej regulacji takie spalanie nie jest możliwe, to jest usterka gaźnika, zacznij od kontroli pod kątem wycieków, następnie skup się na membranie zaworu wzbogacania mieszanki - szczegóły na forum (ta sama część jest w gaźniku 2E2, Twój to 2E3, nie ma gaźnika 2E to tylko symbol ogólny każdego gaźnika dwuprzelotowego)

pierburg problem pomocy

: pn kwie 30, 2012 22:32
autor: patalolo
wycieków nie ma żadnych nie mam już sił:(

pierburg problem pomocy

: wt maja 01, 2012 12:26
autor: Paweł Marek
jak nabierzesz wyjmij membranę zaworu wzbogacania i zaślep na próbe kawałkiem dętki. Dalsz eczynności to już będzie rozbiórka gaźnika. Chyba ze nie gaźnik winien a np świece, ustawienie rozrządu i zapłonu

pierburg problem pomocy

: wt maja 01, 2012 12:28
autor: patalolo
przed wymianą rozrządu i po wymianie dalej to samo kopułka palec świece kable nowe a palic to od razu odpala ale troszke obroty falują i tak jak by go zalewało no któryś gar

pierburg problem pomocy

: wt maja 01, 2012 19:19
autor: alex_7692
patalolo, Powiem Ci tak : też miałem kłopoty z tym gaźnikiem, zmieniłem zawór wzbogacania mieszanki i mębranę gaźnika, zapłaciłem około 35-40 zł, dobra regulacja u gaźnikowca ok. 40 zł (czyszczenie i sprawdzanie sprawności podciśnień itp.) i dało efekt taki że pali od strzała a w mieście spalanie to ok. 8,5-9l czyli "jak na ten silnik jest okej" :jezor: bo wiadomo że lubi benzynkę.. :? nie ruszałem jeszcze kabli i świec, może coś by też pomogło.. A nie orientujecie się koledzy czy słabe ciśnienie na tłokach też może być powodem spalania?

pierburg problem pomocy

: czw maja 17, 2012 20:26
autor: patalolo
Witam problem rozwiązany:)kupiłem nowy gaznik i teraz jest inny problem z golfem:( a mianowice autoko czasami ma obroty poniżej 400 obrotów a czasami ponad 1000 a co naj leprze czasami w drodze zgaśnie i za chwile odpali od czego to może być ?? prosze o pomoc:(