Strona 1 z 2
glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 08:42
autor: mozdzi1976
witam wszystkich. mam zdaje sie powazxny problem. mam seat ibiza 1.4 abd. otoz dalem do szlifu glowice, przy okazji zrobili mi wymiane uszczelniaczy zaworowych a ja wymienilem rowniez pierscienie tlokowe. skladajac to wszystko do kupy okazalo sie ze po przykreceniu glowicy bez walka rozrzadu wal korbowy nie chce mi sie krecic dookola. przed przykreceniem glowicy sie krecil. wyglada na to ze 2i3 oraz 1i4 tlok blokuja sie o glowice.. jaka tego moze byc przyczyna?? czy mi za duzo glowice zeszlifowali??
glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 09:59
autor: norek111
to nie jest wina głowicy
Re: glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 10:32
autor: mozdzi1976
to dobra wiadomosc... ale w takim razie czego wina? co moglem zle zrobic?
glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 10:55
autor: Mati1490
ale wg wał Ci sie nie kreci czy idzie i po jakimś czasie się blokuje?
glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 14:59
autor: marcin7x5
Prawdopodobnie tłoki blokuja sie o otwarte zawory na któryms z cylindrów. Teoretycznie przy takim zmontowaniu bez wałka wszystkie zwory powinny być zamknięte a praktycznie może tak nie być.
Re: glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 15:59
autor: mozdzi1976
blokuje sie wtedy kiedy 1i 4 tlok jest w gorze (czyli kolo walu napedowego na znaku) i kiedy 2i 3 jest w gorze (czyli znak na kole walu napedowego w pozycji 180stnizej). zawory w glowicy podobno byly docierane prze remoncie jej..
glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 21:46
autor: ltorhan
a uszczelki przypadkiem za cienkiej nie dales?
Re: glowica po szlifie. rozrzad
: pn kwie 23, 2012 23:17
autor: mozdzi1976
myslalem tez i o tym.. no ale taka mi w sklepie sprzedali.... w sumie to podobna gruboscia do starej uszczelki byla.... no nie wiem juz co robic.. naprawde...
glowica po szlifie. rozrzad
: wt kwie 24, 2012 11:25
autor: marcin7x5
Przyjdzie ci pewnie zluzowac stopniowo głowicę i patrzec czy da rade obrócić wałem.
glowica po szlifie. rozrzad
: wt kwie 24, 2012 18:50
autor: piteR-ek
Uszczelka ma być tzw. szmaciana jeśli dali ci metalową tj. od aex to ona się nie nada, kolega prezesik też miał z tym problemy
glowica po szlifie. rozrzad
: wt kwie 24, 2012 22:56
autor: ltorhan
szmaciana pod glowice? pierwsze słysze, zobacz ile miales dziurek na starej, na nowej powinna byc jedna dziurka wiecej, czyli powinna byc grubsza, są one przy krawedzi uszczelki gdzies, a gdzie szlif robiles? moze szlifierze spaprali robote
Re: glowica po szlifie. rozrzad
: śr kwie 25, 2012 18:09
autor: mozdzi1976
przyjrzalem sie dzisiaj dokladnie uszczelkom.. nowej i starej. rzeczywiscie.. nowa jest metalowa i szczerze mowiac o wiele ciensza niz stara... wydaje mi sie ze tu lezy problem.... kurcze... w sobote wezme sie za skladanie od nowa ale juz z grubsza uszczelka...... napisze czy sie poprawilo i czy jest wszystko jak nalezy
glowica po szlifie. rozrzad
: śr kwie 25, 2012 22:06
autor: 21Golfista21
rozrząd masz źle ustawiony
Re: glowica po szlifie. rozrzad
: czw maja 10, 2012 12:56
autor: mozdzi1976
zla uszczelka pod glowica... taka byla przyczyna... nowa metalowa uszczelka byla o wiele za cienka niz stara... po zakupie wlasciwej uszczelki auto juz zrobione i jezdzi super. dziekuje wszystkim za pomoc