glowica po szlifie. rozrzad

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mozdzi1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: mozdzi1976 » pn kwie 23, 2012 08:42

witam wszystkich. mam zdaje sie powazxny problem. mam seat ibiza 1.4 abd. otoz dalem do szlifu glowice, przy okazji zrobili mi wymiane uszczelniaczy zaworowych a ja wymienilem rowniez pierscienie tlokowe. skladajac to wszystko do kupy okazalo sie ze po przykreceniu glowicy bez walka rozrzadu wal korbowy nie chce mi sie krecic dookola. przed przykreceniem glowicy sie krecil. wyglada na to ze 2i3 oraz 1i4 tlok blokuja sie o glowice.. jaka tego moze byc przyczyna?? czy mi za duzo glowice zeszlifowali??



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: norek111 » pn kwie 23, 2012 09:59

to nie jest wina głowicy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

mozdzi1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29

Re: glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: mozdzi1976 » pn kwie 23, 2012 10:32

to dobra wiadomosc... ale w takim razie czego wina? co moglem zle zrobic?



Mati1490
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 22:53
Lokalizacja: elbląg

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: Mati1490 » pn kwie 23, 2012 10:55

ale wg wał Ci sie nie kreci czy idzie i po jakimś czasie się blokuje?


sprzedam silnik z instalacja osprzętem do toledo I silnik 1.8 monowtrysk 90km ze skrzynią super cena

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8846
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: marcin7x5 » pn kwie 23, 2012 14:59

Prawdopodobnie tłoki blokuja sie o otwarte zawory na któryms z cylindrów. Teoretycznie przy takim zmontowaniu bez wałka wszystkie zwory powinny być zamknięte a praktycznie może tak nie być.



mozdzi1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29

Re: glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: mozdzi1976 » pn kwie 23, 2012 15:59

blokuje sie wtedy kiedy 1i 4 tlok jest w gorze (czyli kolo walu napedowego na znaku) i kiedy 2i 3 jest w gorze (czyli znak na kole walu napedowego w pozycji 180stnizej). zawory w glowicy podobno byly docierane prze remoncie jej..



ltorhan

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: ltorhan » pn kwie 23, 2012 21:46

a uszczelki przypadkiem za cienkiej nie dales?



mozdzi1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29

Re: glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: mozdzi1976 » pn kwie 23, 2012 23:17

myslalem tez i o tym.. no ale taka mi w sklepie sprzedali.... w sumie to podobna gruboscia do starej uszczelki byla.... no nie wiem juz co robic.. naprawde...



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8846
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: marcin7x5 » wt kwie 24, 2012 11:25

Przyjdzie ci pewnie zluzowac stopniowo głowicę i patrzec czy da rade obrócić wałem.



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: piteR-ek » wt kwie 24, 2012 18:50

Uszczelka ma być tzw. szmaciana jeśli dali ci metalową tj. od aex to ona się nie nada, kolega prezesik też miał z tym problemy



ltorhan

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: ltorhan » wt kwie 24, 2012 22:56

szmaciana pod glowice? pierwsze słysze, zobacz ile miales dziurek na starej, na nowej powinna byc jedna dziurka wiecej, czyli powinna byc grubsza, są one przy krawedzi uszczelki gdzies, a gdzie szlif robiles? moze szlifierze spaprali robote



mozdzi1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29

Re: glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: mozdzi1976 » śr kwie 25, 2012 18:09

przyjrzalem sie dzisiaj dokladnie uszczelkom.. nowej i starej. rzeczywiscie.. nowa jest metalowa i szczerze mowiac o wiele ciensza niz stara... wydaje mi sie ze tu lezy problem.... kurcze... w sobote wezme sie za skladanie od nowa ale juz z grubsza uszczelka...... napisze czy sie poprawilo i czy jest wszystko jak nalezy



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: 21Golfista21 » śr kwie 25, 2012 22:06

rozrząd masz źle ustawiony


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

mozdzi1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29

Re: glowica po szlifie. rozrzad

Post autor: mozdzi1976 » czw maja 10, 2012 12:56

zla uszczelka pod glowica... taka byla przyczyna... nowa metalowa uszczelka byla o wiele za cienka niz stara... po zakupie wlasciwej uszczelki auto juz zrobione i jezdzi super. dziekuje wszystkim za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości