Czy idzie skasować luz w układzie kierowniczym czy maglowni
: sob kwie 21, 2012 21:20
Witka
Panowie czy idzie skasować luz w układzie kierowniczym czy maglownicy?? Rozchodzi się tutaj o Audi A4 B5
Jakiś czas temu na zimówkach R15 ruszając kierownicą krótkimi r u cha mi w prawo i w lewo czułem lekki luz, na dniach założyłem letnie opony R17 i wtedy szok, ruszając kierownicą krótkimi r u cha mi czuć luz na kierownicy i słychać maglownicę(?).
Jakiś czas temu przy takich r u cha ch kierownicą na wyłączonym silniku tez to było słychać ale ponoć to normalne bo jak włączyłem silnik to przestało bo wspomaganie działało. A teraz nawet przy włączonym silniku to słychać
Idzie jakoś skasować taki luz czy czeka mnie wymiana maglownicy??
PS. nie wiem czemu pisząc słowo "r u cha mi" jest ono banowane jakby to było przekleństwo wiec musiałem napisać ze spacjami
Panowie czy idzie skasować luz w układzie kierowniczym czy maglownicy?? Rozchodzi się tutaj o Audi A4 B5
Jakiś czas temu na zimówkach R15 ruszając kierownicą krótkimi r u cha mi w prawo i w lewo czułem lekki luz, na dniach założyłem letnie opony R17 i wtedy szok, ruszając kierownicą krótkimi r u cha mi czuć luz na kierownicy i słychać maglownicę(?).
Jakiś czas temu przy takich r u cha ch kierownicą na wyłączonym silniku tez to było słychać ale ponoć to normalne bo jak włączyłem silnik to przestało bo wspomaganie działało. A teraz nawet przy włączonym silniku to słychać
Idzie jakoś skasować taki luz czy czeka mnie wymiana maglownicy??
PS. nie wiem czemu pisząc słowo "r u cha mi" jest ono banowane jakby to było przekleństwo wiec musiałem napisać ze spacjami