Strona 1 z 1

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 14:12
autor: piterlbn
witam. Mam proźbe czy ktos mogl by mi wypisac koszt remontu silnika? Golf 2 1,6 td 90r. Chce zrobic remont auto ma przejechane 280 tys a ile naprawde tego nie wie nikt. Nie znam sie na tym wiec pisze do was i nie wiem co sie wymienia przy takim remoncie. Dzieki za pomoc.

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 15:06
autor: Haki
:bylo: wiele wiele wiele razy kolego i widać ,że szukać Ci się nie chce a wujek GOOGLE naprawdę nie gryzie i potrafi podpowiedzieć ... to raz
Dwa - skąd my mamy wiedzieć co za remont chcesz u siebie robić ?? :( dla jednego remontem jest wymiana świec :goof: a dla innego kapitalka )
Po 3 - Dlaczego chcesz go robić ? jakie są przyczyny ? co się dzieje z silnikiem ? nie pali ? etc

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 19:32
autor: piterlbn
Kolego szukałem ale nie znalazłem nic co by mi w tym pomogło. Chcę zrobić ten remont ponieważ rano jak jest zimny to kopci na niebiesko, bierze olej, Ubywa gdzieś płynu. Tylko to jest trochę dziwne bo dzieje się tak już od 1,5 roku ale samochód cały czas jeździ. No i raczej w tym samochodzie nigdy nie było nic poważniejszego robione dlatego chciał bym to zrobić żeby pojeździć jeszcze trochę tym autem. Ja też nie wiem co się wymienia przy takim remoncie z tego co wiem to uszczelka pod głowica panewki (chyba) i co jeszcze dlatego zwracam się do was. Pozdo.

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 19:39
autor: carljohnson
ile ci tego oleju ubywa?
koszt remontu całego silnika to śmiało ponad 1500 zł , jeśli chcesz zmiejszyć zużycie oleju to napewno uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworowe i pierścienie

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 20:13
autor: piterlbn
ubywa jakies 100ml na 300 km. Wlasnie dlatego pytam co trzeba zrobic.

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 21:33
autor: carljohnson
ok 1 l na 3000 km? hmm... bywało gorzej.. skoro mówisz że jeździsz tak 1,5 roku ,
ja tam bym tak jeździł , robił te małe dolewki, jeśli zużycie byłoby już prawie 1 l na 1000 km to silnik na złom bez żadnych remontów

remont silnika

: ndz kwie 15, 2012 21:35
autor: Karmel
Zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach, z drugą próbą olejową, czyli jedna normalna, druga z wstrzyknięciem ok 10ml oleju np strzykawką lub na oko. jeżeli ciśnienie będzie małe i wzrośnie przy próbie olejowej to znak ze puszcza pierścień, jeśli zaś nadal będzie niezmiennie niskie, wówczas do wymiany uszczelniacze zaworowe.
zaś co do płynu jeśli nie masz mokro w okolicach wygłuszenia u nóg pasażera co świadczyło by o przepuszczającej nagrzewnicy, ani nie ma zadnych widocznych oznak wycieku pod maską, a w zbiorniczku bulgocze, i/lub masz tzw. masło pod korkiem wlewu oleju to wówczas uszczelka pod głowicą. o uszczelce, pierścieniach i zaworach świadczą też dwa stany na bagnecie oleju, czyli jeden z oleju drugi z paliwa.

remont silnika

: pn kwie 16, 2012 20:07
autor: piterlbn
Dwóch stanów na bagnecie nie ma w zbiorniczku tez oleju nie ma w środku cucho nagrzewnica nowa masła pod korkiem tez nie ma. Mowie rano jak zimny to kopci na niebiesko ale jak się zagrzeje to już nie tylko na czarno jak da mu się w pi.... Dlatego moje pytanie było o ten remont ale podjadę gdzieś żeby mi sprawdzili to ciśnienie. Dzieki