Strona 1 z 2

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: wt lut 14, 2012 23:34
autor: mlody2293
witam
w związku że w moim golfiku 2 z silnikiem RH na gaźniku 2e owy gaźnik zaczyna nawalać (siłownik pull down nawala nie wiem co się z mim dzieje przewody podciśnieniowe są nowe poprawnie podłączone) . rozważam założenie mono wtrysku który mam okazje kupić. i tu nasuwa się moje pytanie co potrzebuje do tego zabiegu, co potrzebuje wyciągnąć z dawcy abym mógł ze spokojną głową wszystko prze łożyć do mojego golfika. nie chce przekładać całego silnika ponieważ mój jest w bdb kondycji.
wiem że były podobne tematy ale z tamtych nie za dużo się dowiedziałem. :pub: pozdro dzięki za odp

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 15, 2012 00:01
autor: sokol26
http://mk2.vwgolf.pl/porada28.html to powinno pomóc odpowiedzieć Ci na swoje pytania :)

A co do gaźnika to uważam że jeżeli o niego zadbasz to odwdzięczy Ci się bezawaryjną pracą :) ja narzekałem cały czas na swojego 2ee, ale teraz śmiga jak marzenie, zero problemów :) A skoro u Ciebie nie działa siłownik, a przewody dobrze podłączone tz że trzeba go wymienić pewno ;)

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 15, 2012 22:40
autor: mlody2293
a nie będzie jakiś problemów z elektronikom bo mój mk2 jest z 88 roku a dawca 91 ???
a jeszcze jedno bo ja mam lpg 1 generacji co muszę w niej zmienić dodam że dawca też ma gaz co przełożyć co zostawić ?? :pub:
pozdro
a i jakie czujniki wykręcać z dawcy ??
dzięki za wszystkie odp

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: czw lut 16, 2012 01:38
autor: DIDARO
Kolego , podstawą jest jedna część instalacji + panel bezpiecznikowy ( bo za pewne masz stary model a w instalacji z monowtrysku są już nowsze wtyki ), lpg też i instalacja paliwowa . Inna pompa podstawa (najlepiej to z GTI ). Robiłem to i powiem że jest od cholery roboty .
Na twoim miejscu jak nie chcesz rozbebeszać połowy auta to lepiej wymień uszkodzoną część w gaźniku .
Dobra rada .

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: czw lut 16, 2012 22:24
autor: Paweł Marek
mlody2293,może pomyślisz o cenie i czasie. Naprawa pulldown to kawałek gumy z rękawiczki i mała tubeczka kleju dwuskładnikowego oraz 5 minut pracy, a założenie wtrysku to kilkudniowa i kosztowna operacja a efekt ze sprawnym gaźnikiem będzie ten sam co na monowtrysku

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: sob lut 18, 2012 00:17
autor: DIDARO
Oj nie zgodził bym się za na mono wtrysku jest tak samo jak na gaźniku , przy mono wtrysku jak jest ustawiony zgodnie z zapłonem . Zyskujemy 10 km , jeszcze wszystko zależy od 100% działania Głowicy i komory w niej spalania .

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: sob lut 18, 2012 10:03
autor: Dziku VR6
Na gaźniku chyba jest wieksza moc ... mialem pn na osprzęcie rp i dostawalem baty od ori PN tyle że ekonomia była po mojej stronie ;)

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: sob lut 18, 2012 12:51
autor: Johnatan
Dziku VR6 pisze:Na gaźniku chyba jest wieksza moc
Zadam głupie pytanie..
Dlaczego silnik MH ma w dowodzie 50kw a silnik NZ ma 45kw ?

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: sob lut 18, 2012 14:04
autor: mlody2293
nie jestem pewien czy to na pewno pull down
bo sprawa wygląda tak że no raz chodzi normalnie a raz szaleje
jak jest dobrze to jadę np w mieście i trzymam niskie obroty to jest dobrze a gdy mu przyłożę to zaraz ten siłownik się zacina i pupa
a czasami nawet pa ostrej jeździe chodzi prawidłowo
tak sprawa wygląda :pub:
tak że nie wiem
a jak rozłożyć ten siłownik ??

a ten mono wtrysk kosztował by mnie ze 150 zł ze wszystkim
bo koleś golfa chce na części opylić

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: sob lut 18, 2012 14:37
autor: DIDARO
Sprawdzałeś gumowe mocowanie gaźnika z kolektorem ? Morze jest gdzieś popękane lub oring zmęczony .

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: sob lut 18, 2012 14:44
autor: mlody2293
gume sprawdzałem jest w porządku
tak że nie mam pojęcia co z nim nie tak

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: ndz lut 19, 2012 13:36
autor: mlody2293
a wracając do kwestii mono wtrysku
zbiornik paliwa też będe musiał zmienić bo przecież inna pompka idzie ??
dużo lutowania będzie mnie czekało ??
czy do tego muszę ściągać całą deskę rozdzielczą ??
przewody paliwowe też do zmiany ???

a i jeszcze czy bez problemu założę potrzebne czujniki do mojego RH??
wiem że parę dni zejdzie z tym modem ale myślę że warto

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: ndz lut 19, 2012 22:21
autor: Johnatan
mlody2293, Powiem ci tak. Zadajesz zbyt wiele głupich pytań. Osoba która potrafi zrobić Swap nie zadaje takich pytań.. i nie pare dni ale pare tygodni.. to jest ingerencja w to co zasila silnik. Coś nie bedzie chodziło i bedą sape pytania.. A czemu, a dlaczego.. Wiem co mówie bo tkwiłem w takich tematach i naprawde szkoda nerwów. Masz rocznik auta 88 i nie wiadomo czy jest juz na nowej instalacji. Jak masz awaryjne w manetce to bedzie pasowało. A jak awaryjne w desce to czeka cie 10x wiecej pracy. Rozbiórka całej deski rozdzielczej, wymiana każdego kabelka w samochodzie. Licznika 100zł manetek 40zł klawisz świateł 20zł instalacja 50zł, swap mono 150zł, pompa paliwa w baku 50zł pompa paliwa główna 50zł, nowa stacyjka, bo uchwyt pod stare manetki nie pasuje do uchwytu nowych manetek, Praktycznie bedziesz miał tyle grzebania jak przy swapie silnika a zmienisz tylko monowtrysk hehe. Wolałbym naprawić stary gaźnik a jak masz za mało mocy to swap na PF lub PB i zrobisz wszystko to czy przy swapie wtrysku tylko po prostu wymienisz słupek (silnik) lub znajdz sobie monowtrysk z przed 87r choć nie wiem czy bedzie jak już to mechaniczny wtrysk 112koni i jest po prostu odlot na marsa. Pozdro :bigok:

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: ndz lut 19, 2012 23:01
autor: mlody2293
czym się różni stara instalacja od nowej po czym to poznać

JOHNATAN po prostu chciałbym wszystkiego się dowiedzieć :D
bo smykałkę do grzebania to ja mam