Strona 1 z 1

Dławienie się Abf'a

: sob lut 11, 2012 22:21
autor: Kubaa
Witam mój problem dotyczy silnika, otóż gdy z wolnych obrotów docisnę gaz do końca auto na moment się przydusi i po chwili wkręci się na obroty. Wolno schodzi z obrotów, dziś zauważyłem że na wolnych falują trochę obroty słychać to nawet po pracy silnika. Zauważyłem też ze po nagłym dodaniu gazu z wolnych czasami strzela mi w dolocie (nie mam gazu) co jest strasznie dziwne nie spotkałem się nigdy z czymś takim. Silnik to 2.0 ABF z golfa 3 GTI. Filtry nowe, dodaję filmik który może trochę zilustruję objawy.
" onclick="window.open(this.href);return false;

klekotanie na wolnych to nie dokręcona deska rozdzielcza ;)

Dławienie się Abf'a

: ndz lut 12, 2012 10:02
autor: stonefree
A rozrząd nie przeskoczył?

Dławienie się Abf'a

: ndz lut 12, 2012 13:14
autor: Kubaa
Nie, nie przeskoczył poza tym to nie są objawy rozrządu. Auto normalnie przyspiesza nie straciło mocy ani nic.

Dławienie się Abf'a

: ndz lut 12, 2012 19:55
autor: Christof
Z filmu widać ze to przyczyna silniczka krokowego ona jest odpowiedzialny za trzymanie obrotów w pewnej sek widać jak obroty opadają poniżej 1 i wszystko jakby telepało :)


^
I
I
I
Ale to tylko moje zdanie :)


Pozdrawiam

Dławienie się Abf'a

: ndz lut 12, 2012 22:00
autor: Paweł Marek
Kubaa, sprawdź może czy wężyk podciśnieniowy do czujnika MAP w sterowniku silnika jest cały i drożny, oraz TPS. Regulator wolnych - odpada przy tych objawach

Dławienie się Abf'a

: pn lut 13, 2012 00:36
autor: Kubaa
Chodzi o wężyk podciśnieniowy idący do komputera ? Jeśli tak to jest cały i drożny a jak sprawdzić tps ?