Strona 1 z 2

Krokowiec

: wt lut 07, 2012 23:13
autor: automam
Witam Panowie, otóż wiem ze takie tematy już sa lecz nie znalazłem nic podobnego do tego co dzieje się u mnie. A więc mianowicie mam Golfa 3 1.4 i od jakichś 5 dni czy silnik ciepły czy zimny autko trzyma obroty tak ok 2 tys. Dziś wyczyściłem krokowca no i nic dalej to samo. Moje pytanie brzmi czy to juz koniec krokowca czy może być inna przyczyna. Dodam że ostatnio nawet łapał obroty ponad 3 tys :banghead:

Krokowiec

: wt lut 07, 2012 23:28
autor: Paweł Marek
szukaj jeszcze nieszczelności w podstawie zespołu wtryskowego, spróbuj resetu sterownika silnika o ile to ABD na wtrysku jednopunktowym, sprawdź czy linka gazu ma zachowany luz.

Krokowiec

: wt lut 07, 2012 23:31
autor: automam
Nie jestem pewien ale to chyba AEX... Reset był no i bez zmian...

Krokowiec

: śr lut 08, 2012 19:01
autor: automam
Dziś zdjąłem filtr. Po odpięciu kostki obok krokowca obroty się stabilizowały, a po podpięciu przepustnica się uchylała i wskakiwał na ok 2 tys obrotów... Czy silniczek jest do wymiany? Można to sprawdzić na Vag-u?

Re: Krokowiec

: ndz lut 12, 2012 22:27
autor: radek108
mam to samo wymieniłem cały kolektor ssący plus wtrysk bo miałem drugi sprawny i jest troszkę lepiej ale dalej nie jest to co powinno. linka cały czas luźna nawet po jej odłączeniu nic nie zmienia się pomaga tylko odłączenie kostki silniczka krokowego lub potencjometru przepustnicy co jeszcze możne być

Krokowiec

: czw lut 16, 2012 15:44
autor: automam
A krokowca zmieniałeś?

Krokowiec

: czw lut 16, 2012 16:41
autor: pawel33
tam masz monowtrysk ? posprawdzaj sobie wężyki gumowe te co idą do monowtrysku i zobacz podstawkę pod monowtryskiem taka gumowa czy nie jest wypalona to jest moment roboty
odłącz na chwile akumulator i podłącz zobacz co się stanie czy nadal będą takie obroty

Krokowiec

: czw lut 16, 2012 17:04
autor: Jaras
U Ciebie z boku przepustnicy jest czujnik TPS - Czujnik położenia przepustnicy. Najprawdopodobniej jest uszkodzony, ścieżki są zapewne powycierane...
Rozbierz i oceń
Opis jak go wyregulować po zamontowaniu lub wymianie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... napi%EAcie" onclick="window.open(this.href);return false;

Krokowiec

: czw lut 16, 2012 22:18
autor: Paweł Marek
koledzy powoli, najpierw naprowadzić autora tematu jak ma się dowiedzieć co ma pod maską potem odpowiadać. Nie wie co ma. automam, są fotki na forum , wystarczy wpisać w na Allegro AEX i ABD i porównać wygląd silników. Ostatecznie to są zupełnie inne wtryski

Krokowiec

: sob lut 18, 2012 12:14
autor: automam
To na pewno AEX, odłączenie aku nic nie dało dziś obejrzę podstawę wtrysku

Krokowiec

: ndz lut 19, 2012 11:02
autor: Jaras
Moim zdaniem będzie to potencjometr przepustnicy. Podłącz pod VAG-a i podaj błędy

Krokowiec

: ndz lut 26, 2012 21:22
autor: radek108
dawno nie zaglądałem do tego tematu ale u mnie temat rozwiązałem miałem pęknięty wężyk który idzie do puszki pod zderzakiem tylko co to jest za puszka?

Krokowiec

: pn lut 27, 2012 11:29
autor: automam
Chciałbym Ci pomóc, sam chętnie się dowiem do czego to służy... Jeśli ktoś wie niech napisze.

Krokowiec

: czw mar 01, 2012 15:27
autor: radek108
według danych z neta i tak może być bo jednak jakiś wężyk w stronę zbiornika idzie. jest to "pochłaniacz oparów z węglem aktywnym"

http://img94.imageshack.us/img94/6445/golfpuszka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; i nawet znalazłem zdjęcie na forum