Strona 1 z 1
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: pn lut 06, 2012 12:21
autor: sopelo
Witam, coś mi trzeszczeć zaczęło jak odpalę zimny silnik (1.4 16V), dokładnie słyszalne to jest z obudowy rozrządu, jak lekko daję gazu to głośniej jak by się coś pocierało (zacierało metaliczny dźwięk) jak dostanie trochę temperatury silnik, to ustaje trzeszczenie ( po przejechaniu paru kilometrów lub jak trochę pochodzi na obrotach). I co gorsze to to, że w ten dzień co się to zaczęło, za uwarzyłem małą kałużę (chyba płyn) pod rozrządem, ale nie widzę żeby cały czas kapało. W ten sam dzień wymieniałem też termostat, bo nie trzymał temperatury. Rozrząd wymieniałem w lipcu, ale pompy wodnej nie. Czy by to ona wysiadała, czy może coś innego ?
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: pn lut 06, 2012 13:22
autor: PinkFloyd
jak można wymieniać rozrząd bez pompy wody? Pewnie łożysko jej sie odzywa i jak puściły uszczelnienia to zaraz łożysko stanie i szykuj się na remont jednostki. Smieszne ze ludzie wymieniaja napinacze i pasek a pompy nie a sam pasek sie nie zrywa tylko jak stanie jakies lozysko a najczesciej pompy wody jak plyn przez nie wali i wyplucze smar, zatrze sie i zerwie pasek.
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: pn lut 06, 2012 17:08
autor: 21Golfista21
pompa wody
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: śr lut 08, 2012 23:48
autor: sopelo
Więc zabieram się w najbliższych dniach za wymianę pompy, oby jej wina była, bo nie mam zamiaru dalej szukać przyczyny.
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: czw lut 09, 2012 20:56
autor: radrinx01
teoretycznie pompe wody powinno sie wymieniac co drugą wymianę paska... ale to tylko teoria
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: pt lut 10, 2012 22:10
autor: sopelo
Więc zakupiłem pompę wody ( bo różnie piszą na forach, to brać, tego nie) firmy RUVILLE (różne opinie), dam znać jak wymienię !
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: sob lut 11, 2012 18:45
autor: sopelo
Rolka paska wielorowkowego trze, więc bez wymiany pompy się obeszło, tylko pasek, bo już luźny i rolka !
Trzeszczy i kałuża pod rozrządem !
: sob lut 11, 2012 20:56
autor: jhosef
Zacznijmy od tego, ze jak coś rzęzi przy rozrządzie to się gasi silnik i nie odpala.
A Ty sobie jeździsz. Jakby ta rolka lub pompa sie zatarły i rozwaliły to byś koszty liczył w tysiącach.