Strona 1 z 1

1.8T AGU Głowica

: ndz sty 29, 2012 12:10
autor: rmxxxx
Witam mam problem,a wiec słychac czasem w moim 1.8T jak cyka zawór i teraz pytanie czy robic głowice czy kupowac uzywany silnik?
jak wymieniac zawory to wszystkie czyli około 1200zł,kolejna sprawa szklanki,zestaw uszczelek zrobienie czapki zrewanie i włozenie czyli pewnie około 3tys wszystko,nie wiem co robic.Doradzicie?

1.8T AGU Głowica

: ndz sty 29, 2012 17:25
autor: Christof
Myślę, że lepszym rozwiązaniem będzie robienie tego wszystkiego, używany silnik trochę pohula ale potem może być to samu lub nie daj boże coś gorszego.


Pozdrawiam :)


PS: To jest tylko moja opinie, zrobi Pan jak uważa.

1.8T AGU Głowica

: ndz sty 29, 2012 19:28
autor: wojtas46
rmxxxx, cyka tylko po odpaleniu czy cały czas ?

Re: 1.8T AGU Głowica

: pn sty 30, 2012 04:58
autor: rmxxxx
[quote="wojtas46"]rmxxxx, cyka tylko po odpaleniu czy cały czas ?[/qu

tak wlasnie po odpaleniu,ale co sie okazło filt oleju był nie szczelny i ucieklo 1.5l,dolałem i niby przestało,lecz musiało sie chyba cos tam stac?

1.8T AGU Głowica

: pn sty 30, 2012 06:57
autor: wojtas46
Ja bym się wstrzymał z remontem , po uzupełnieniu oleju pojeżdzij i zobacz czy sytuacja się powtórzy , być może nic się nie stało

Re: 1.8T AGU Głowica

: sob lut 04, 2012 11:18
autor: rmxxxx
zrobilem ponad 500km i nic nie stuka,tylko dziwi mnie to dlaczego kontrolka od olejenia sie nie zapalała

1.8T AGU Głowica

: sob lut 04, 2012 12:31
autor: wojtas46
Może czujnik ciśnienia oleju lub okablowanie do kitu

1.8T AGU Głowica

: sob lut 04, 2012 14:15
autor: zonda
U mnie raz wyciekło prawie 2 litry przez złą uszczelkę na filtrze oleju i kontrolka się nie zapaliła. Do agu wchodzi prawie 4,5 litra oleju, może te 2,5l wystarczyły, żeby ciśnienie oleju było OK?