Strona 1 z 1

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

: pn sty 23, 2012 01:39
autor: Broda6666
witam! mam taki oto problem.... wlozylem do siebie 2,0 abf jak rowniez pompe ABS/EDS... okazalo sie ze musze wymienic przewody idace na tyl bo byly juz na wykonczeniu...

ok kupilem jeden zakladamy pasuje idealnie dlugosc i koncowki natomiast przy 2 juz zonk :-( ,

do korektora ladnie pasuje ale juz do wyjscia z pompy srednica koncowki jest za mala... i nie wiem co zrobic...

czy dokupic jakas tulejke czy jak?? jak juz wspominalem pozostale przewody pasuja

prosze o porade gdyz zalezy mi mega na czasie!!

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

: pn sty 23, 2012 16:07
autor: Haki
Albo kupiłeś nie taki komplet , albo rzeczywiście czeka Cię podjazd do jakiegoś speca i dorobienie tulejki by to spasować ... innej możliwości nie widzę .

pamiętam ,że kiedyś u kolegi wymieniałem przewody w ABF - i nie miałem takich problemów o jakich napisałeś... ( przewody zamówione były w ASO )

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

: pn sty 23, 2012 18:34
autor: Broda6666
kupilem z koncowkami do golfa i 1 pasowal a 2 okazal sie za maly... ale podobno mozna dokupic redukcje sie okaze

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

: pn sty 23, 2012 23:41
autor: Paweł Marek
masz tam prawdopodobnie wymiar gwintu M 12x1.5, a wszystkie pozostałe połączenia są M10x1 -standardowe do Golfa. Przejściówki dostaniesz - bez większego problemu

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

: wt sty 24, 2012 11:41
autor: jhosef
Ewentualnie możesz szukać warsztatu gdzie zaprawią Ci nową końcówkę z gwintem M12x1,5. Będą musieli obciąć te przetłoczenie na końcu i zrobić nowe więc przewód się skróci o około 1 cm.