[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

Post autor: Broda6666 » pn sty 23, 2012 01:39

witam! mam taki oto problem.... wlozylem do siebie 2,0 abf jak rowniez pompe ABS/EDS... okazalo sie ze musze wymienic przewody idace na tyl bo byly juz na wykonczeniu...

ok kupilem jeden zakladamy pasuje idealnie dlugosc i koncowki natomiast przy 2 juz zonk :-( ,

do korektora ladnie pasuje ale juz do wyjscia z pompy srednica koncowki jest za mala... i nie wiem co zrobic...

czy dokupic jakas tulejke czy jak?? jak juz wspominalem pozostale przewody pasuja

prosze o porade gdyz zalezy mi mega na czasie!!


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

Post autor: Haki » pn sty 23, 2012 16:07

Albo kupiłeś nie taki komplet , albo rzeczywiście czeka Cię podjazd do jakiegoś speca i dorobienie tulejki by to spasować ... innej możliwości nie widzę .

pamiętam ,że kiedyś u kolegi wymieniałem przewody w ABF - i nie miałem takich problemów o jakich napisałeś... ( przewody zamówione były w ASO )


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

Post autor: Broda6666 » pn sty 23, 2012 18:34

kupilem z koncowkami do golfa i 1 pasowal a 2 okazal sie za maly... ale podobno mozna dokupic redukcje sie okaze


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

Post autor: Paweł Marek » pn sty 23, 2012 23:41

masz tam prawdopodobnie wymiar gwintu M 12x1.5, a wszystkie pozostałe połączenia są M10x1 -standardowe do Golfa. Przejściówki dostaniesz - bez większego problemu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa

Post autor: jhosef » wt sty 24, 2012 11:41

Ewentualnie możesz szukać warsztatu gdzie zaprawią Ci nową końcówkę z gwintem M12x1,5. Będą musieli obciąć te przetłoczenie na końcu i zrobić nowe więc przewód się skróci o około 1 cm.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości