Strona 1 z 1

Wspomaganie pomocy

: śr sty 18, 2012 22:12
autor: dzasper11
Koledzy mam problem. Pompa od wspomagania staje nie ma wogóle obiegu. Gdy kręcę kierownica jest ok ale jak nie kręcę to pasek sie kopci i pompa staje. Olej nowy pompa wymieniona na inna i to samo. Czy jest jeszcze jakiś zawór czy tylko zostało kupić inna maglownice:(

Wspomaganie pomocy

: śr sty 18, 2012 23:19
autor: Johnatan
dzasper11 pisze:pompa wymieniona na inna
na jaką ? od czego opisz ją.
dzasper11 pisze:Czy jest jeszcze jakiś zawór
tak jest zawór pod węzem tłocznym w pompie.

Wspomaganie pomocy

: czw sty 19, 2012 18:56
autor: dzasper11
pompa zmieniona na inna o tych samych parametrach i to samo tak ze chyba to nie pompa. Zaworek zmieniałem i nic, Mam tylko jedno pytanie. Czy pompa jak ma leko czyli jak nie kręcimy kierownica powinna miedz obieg tzn czy powrotem z maglownicy powinien lecieć olej??
,

Wspomaganie pomocy

: pt sty 20, 2012 10:08
autor: dzasper11
Może zapytam inaczej. Od czego jest ten zawór w pompie?? I czy jak nie kręcimy kierownica pompa daje ciśnienie na maglownice czy po prostu ten zawór w niej się zamyka i nie daje ciśnienia ??

Wspomaganie pomocy

: pt sty 20, 2012 23:06
autor: Johnatan
dzasper11 pisze:Od czego jest ten zawór w pompie??
Zawór w pompie jest po to aby leciał płyn wtedy kiedy jest potrzebny i wspomagał kierownice czyli. od 1 do 2tyś obrotów leci. a powyżej już zamyka zawór i pompa mieli olej w okół siebie i pozostaje neutralna żeby nie było gigantycznego wzrostu ciśnienia przy 5tyś obrotów.

Wspomaganie pomocy

: sob sty 21, 2012 00:09
autor: dzasper11
Aha czyli u mnie jest ten zawór walnięty bo sie nie zamyka i pompa ma cały czas ciśnieni. idzie go jakoś zregenerować czy tylko nowy??

Wspomaganie pomocy

: sob sty 21, 2012 00:14
autor: Johnatan
dzasper11 pisze:Aha czyli u mnie jest ten zawór walnięty bo sie nie zamyka i pompa ma cały czas ciśnieni. idzie go jakoś zregenerować czy tylko nowy??
Zawór nie ma nic wspolnego do zatrzymywania pompy. On nie blokuje on przekierowuje. Wydaje mi się że masz pompę do bani. Łopatki wirnika już zrobiły w tuleji eliptycznej ostre progi i łopatki blokują się w progu. Proszę rozebrać pompę i upewnić sie jak wygląda tuleje po której ślizgają sie łopatki wirnika. rówież trzeba sprawdzić stan łożyska.

Wspomaganie pomocy

: sob sty 21, 2012 00:17
autor: dzasper11
No tak ale jak ten zawór sie nie zamknie a my nie kręcimy kiera to ona caly czas pcha w magiel i wytwarza takie ciśnienie ze pasek sie ośliźnie. Prawda???

Wspomaganie pomocy

: sob sty 21, 2012 00:51
autor: Johnatan
dzasper11 pisze:Prawda???
Nom teoretycznie tak, ale praktycznie tego nie przechodziłem. Musiałbyś zamontować manometr na wężu tłocznym żeby sie dowiedzieć czy to ciśnienie zatrzymuje pompę czy łopatki wirnika. W ogóle czytam twoje poprzednie posty i jeżeli to samo się dzieję na dwuch pompach to proponuje zamontować pompę do innego auta. sprawdzić czy tam chodzi, jak chodzi to maglownica OUT.

Wspomaganie pomocy

: sob sty 21, 2012 10:31
autor: dzasper11
Wielkie dzięki za wyjaśnienie. Dobrze ze wstrzymałem się z kupnem maglownicy:)