Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: Zwi3rzu » ndz sty 15, 2012 12:43

Witam

Wczoraj po wielogodzinnej walce udalo mi sie wyjac skrzynie. Wyjałęm ja z kilku powodów.
-wymiana sprzegla
-wymiana simmeringów wszystkich
-oraz ogólny przeglad i chec nauki:)

Oczywiście napotkałem sie na problemy tak wiec zamieszczam zdjecia i zapytania bede bardzo wdzieczny za wasze opinie i porady.

1. Na półosi byl simmering ktory zdjąłem i moim oczom ukazal sie taki widok:
http://zapodaj.net/94597e6d6cd1.jpg.html

To "coś" u góry nie jest podgiete to jakis kowal tak zakladał simmering ze ukruszyl troche tego kolnierza i sadze ,że min mogło tam chlapać olejem.
Z tego co przeczytalem jest to element wymienny i teraz pytanie co z tym robic.


2. Jakiej firmy polecicie mi simmeringi?

3.http://zapodaj.net/e3a77963cef5.jpg.html
http://zapodaj.net/14e3c896ad3c.jpg.html

Jak widac na zdjeciach ten drut który wyjąłem jest nieznacznie krzywy , i teraz pytanie kupić nowy czy prostować? Co mogło byc powodem takiego skrzywienia.
Dodam ,że skrzynia do samego konca pracowała poprawnie.

4. Koło zamachowe brak jednego zęba.
http://zapodaj.net/9d37553e8672.jpg.html
Dopuszczalna jest jazda bez jednego zęba?

:banghead:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: jeryk10 » ndz sty 15, 2012 19:13

kolo zamach do wymiany pręt proponuje tez wymienić ostatnio ten uszczelniacz wymieniałem nie pamiętam firmy ale był drogi bo był dobrej firmy cena 59 zł


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Re: Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: Zwi3rzu » ndz sty 15, 2012 21:03

jeryk10 pisze:kolo zamach do wymiany pręt proponuje tez wymienić ostatnio ten uszczelniacz wymieniałem nie pamiętam firmy ale był drogi bo był dobrej firmy cena 59 zł
Jest mozliwość wymiany samego wieńca?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: jeryk10 » ndz sty 15, 2012 21:35

nie opłaca się za 50 zł dostaniesz na forum


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: Zwi3rzu » ndz sty 15, 2012 21:50

Mnie sie oplaca bo mam odelżone i wyważone koło zamachowe a z tego co czytam koszt takiego zabiegu jest dosyć wysoki. A swoja droga nie wiem jaki mialo by to wpływ na program w SMT6.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: -=ren=- » śr sty 25, 2012 12:10

no jak jakie, inna charakterystyka nabieranie obrotów silnika. Będzie chodzić, ale zmienisz dosyć istotny element, wpływający na elastyczność silnika. Pręt do wymiany - oryginalny jest prosty. koło bez zęba już nie jest wyważone, jeśli czepić się szczegółów. A propos tego wieniec jest jednolitą częścią z masą koła, więc jak wymienisz? Poza tym wyważone powinno być całe koło razem z dociskiem według mnie...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Re: Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: Zwi3rzu » śr sty 25, 2012 22:36

-=ren=- pisze:no jak jakie, inna charakterystyka nabieranie obrotów silnika. Będzie chodzić, ale zmienisz dosyć istotny element, wpływający na elastyczność silnika. Pręt do wymiany - oryginalny jest prosty. koło bez zęba już nie jest wyważone, jeśli czepić się szczegółów. A propos tego wieniec jest jednolitą częścią z masą koła, więc jak wymienisz? Poza tym wyważone powinno być całe koło razem z dociskiem według mnie...
Nie jest jednolitą czescia z masą koła i jest skladany po poddaniu wysokiej temperaturze.
Wieniec bedzie wymieniony. Skrzynia już po pełnej regeneracji i na gwaracj 6mc.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Kilka pytań odnośnie skrzyni 2.0 GTI 8v

Post autor: -=ren=- » śr sty 25, 2012 22:50

Zwi3rzu pisze:Wieniec bedzie wymieniony.
w takim razie nie oszczędzasz, i profi robota...


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości