Traci moc i pedał gazu nie reaguje
: pt sty 13, 2012 14:03
Witam
Jechałem swoim golfem 4 1.6 16v w czasie jazdy stracił moc ,pedał gazu nie reagował a obroty podskoczył na 10000 i tak delikatnie falowały .Oczywiście holowanie a u mechanika normalnie odpalił i pracował normalnie silnik chociaż kiedy czekałem na holowanie odpalałem go 2 razy i było to samo .Mechanik nic nie poradził powiedziała ja by było rozwalone to on by to zrobił.Za jakiś czas mój brat jechał samochodem zapalił mu się check engine ale nic sie nie stało wrocił do domu ja sprawdziłem był kod błedy 17953 -układ kontroli połozenia przepustnicy -błąd lub uszkodzenie wiec skasowałem było jakis czas dobrze .Pewnego dnia wyjechałem tylko z domu zapalił sie check a jak zawracałem sie do domu stało sie jak wyżej pisałem .Podłączyłem kompa i wskoczyło :
17951 -czujnik 1 pozycji silniczka przespusnicy -niska wartosci
16705 - Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP - zły sygnał
17953 - Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie
17580 - Czujnik pozycji silniczka przepustnicy 2 - niski sygnał
18038 -Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 - niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP
18047 - Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1/2 - wartość, problem wykonawczy, czujnik APP
Jak skasuje te błedy to zostaje
17989-Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe > wykonać adaptacja
16705--czujnik 1 pozycji silniczka przespusnicy -niska wartosci
17951-czujnik 1 pozycji silniczka przespusnicy -niska wartosci
18038-Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 - niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP
jak myslicie ze przepusnica jest zepsuta i dlatego leci tez reszta.
Jechałem swoim golfem 4 1.6 16v w czasie jazdy stracił moc ,pedał gazu nie reagował a obroty podskoczył na 10000 i tak delikatnie falowały .Oczywiście holowanie a u mechanika normalnie odpalił i pracował normalnie silnik chociaż kiedy czekałem na holowanie odpalałem go 2 razy i było to samo .Mechanik nic nie poradził powiedziała ja by było rozwalone to on by to zrobił.Za jakiś czas mój brat jechał samochodem zapalił mu się check engine ale nic sie nie stało wrocił do domu ja sprawdziłem był kod błedy 17953 -układ kontroli połozenia przepustnicy -błąd lub uszkodzenie wiec skasowałem było jakis czas dobrze .Pewnego dnia wyjechałem tylko z domu zapalił sie check a jak zawracałem sie do domu stało sie jak wyżej pisałem .Podłączyłem kompa i wskoczyło :
17951 -czujnik 1 pozycji silniczka przespusnicy -niska wartosci
16705 - Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP - zły sygnał
17953 - Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie
17580 - Czujnik pozycji silniczka przepustnicy 2 - niski sygnał
18038 -Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 - niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP
18047 - Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1/2 - wartość, problem wykonawczy, czujnik APP
Jak skasuje te błedy to zostaje
17989-Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe > wykonać adaptacja
16705--czujnik 1 pozycji silniczka przespusnicy -niska wartosci
17951-czujnik 1 pozycji silniczka przespusnicy -niska wartosci
18038-Sygnał pedału przyśpieszenia APP czujnik 1 - niska wartość > zwarcie do masy, czujnik APP
jak myslicie ze przepusnica jest zepsuta i dlatego leci tez reszta.