Strona 1 z 1

wymiana silnika

: ndz gru 25, 2011 01:51
autor: DIDARO
Witam mam pytanie dla upewnienia sie czy dobrze myślę , mam 1.8 rp i jest zmęczony , chcę go wymienić bo remont mija się z celem .
A zastanawiam się czy podczas wymiany muszę skrzynię wyciągać ?
Jak nie to czy jest może jakiś patent przy takiej operacji ?

wymiana silnika

: ndz gru 25, 2011 03:16
autor: sokol26
Skrzynie trzeba będzie razem z silnikiem wytargać, odkręcić od starego, przykręcić pod nowy silniczek i zapakować spowrotem pod maske . :)

wymiana silnika

: ndz gru 25, 2011 12:44
autor: Michał_1977
sokol26 pisze: przykręcić pod nowy silniczek i zapakować spowrotem pod maske
Przy założeniu,że będzie taki sam silnik,bo jeśli inny,to może być problem z przełożeniami.

wymiana silnika

: ndz gru 25, 2011 17:18
autor: DIDARO
taki sam , jeśli muszę wyciągnąć z skrzynią to roboty sporo będę miał . Powiedzcie mi gdzie znajdę śrubę poziomu oleju w skrzyni ?

wymiana silnika

: ndz gru 25, 2011 19:19
autor: Michał_1977
DIDARO pisze:Powiedzcie mi gdzie znajdę śrubę poziomu oleju w skrzyni ?
Od strony lewego koła,na klucz imbusowy.

wymiana silnika

: ndz gru 25, 2011 22:52
autor: Johnatan
http://obrazki.elektroda.pl/3979351200_1309362282.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli nie posiadasz takiego imbusa proponuje moje rozwiązanie:
Obrazek
Jak nie masz specjalnych kluczy to to jest solidna metoda. Zabierz tak dużo przedłużek aż wyjdziesz za nadkole o bedziesz miał pole do machnięcia rączką klucza na którą nakładasz rurkę dla zwiększenia siły. Po co taka kombinacja ? Zdziwisz sie jak to jest dowalone :) Spawanie nakrętki na śrube nic nie da bo ukręci sie i tak. tam w tym korku chyba bedzie około klucz 17 bo ja takim odkręciłem