Strona 1 z 1

Wymiana półosi syncro

: śr gru 21, 2011 21:13
autor: ubnt
Witam
Mam taki mały problemik. Podczas jazdy coś zachrobotało przy prawym kole po oględzinach okazało się że to półośka. Po odkręceniu śruby przy piaście od przegubu i odchyleniu zwrotnicy cała półośka wypadła z przekładni kątowej łącznie z przegubem wewnętrznym, po czy wysypały się ze środka kulki. Moje pytanko brzmi. Czy to normalne że bez odkręcenia śrubek typu torx cała półoś wyszła z przekładni? Jakiego klucza użyć do odkręcenia tych torx-ów przy przegubie wewnętrznym ( chodzi o rozmiar bo te które posiadam zdaje się że nie pasują)? Czy można wymienić sam przegub wewnętrzny? Czy nie powinno być jakiegoś zabezpieczenia przy przekładni żeby sama się nie wypięła?

Za wszystkie rady będę wdzięczny.
Pzdr

Wymiana półosi syncro

: wt gru 27, 2011 22:21
autor: ubnt
Podbije temat nowym pytaniem.

Jak uzupełnić poziom oleju w przekładni kątowej,gdyż jednoznacznej wypowiedzi odnośnie smarowania ze skrzyni biegów nie znalazłem.

pzdr

Wymiana półosi syncro

: ndz sty 01, 2012 18:32
autor: golfiarz1
zabezpieczenie powinno byc sam przegob wewnetrzny mozesz zmienic bez problemu a co do smarowania to zalezy jaka skrzynie masz jak na drut to ma odzdzielne smarowanie i tzreba zmieniac jak w skrzyni jest spust i wlew jak skrzynia na linki to jest polaczone tak ze ma smarowanie ze skrzyni na przekladnei kataowaale tez wlewy sa