Wymiana półosi syncro
: śr gru 21, 2011 21:13
Witam
Mam taki mały problemik. Podczas jazdy coś zachrobotało przy prawym kole po oględzinach okazało się że to półośka. Po odkręceniu śruby przy piaście od przegubu i odchyleniu zwrotnicy cała półośka wypadła z przekładni kątowej łącznie z przegubem wewnętrznym, po czy wysypały się ze środka kulki. Moje pytanko brzmi. Czy to normalne że bez odkręcenia śrubek typu torx cała półoś wyszła z przekładni? Jakiego klucza użyć do odkręcenia tych torx-ów przy przegubie wewnętrznym ( chodzi o rozmiar bo te które posiadam zdaje się że nie pasują)? Czy można wymienić sam przegub wewnętrzny? Czy nie powinno być jakiegoś zabezpieczenia przy przekładni żeby sama się nie wypięła?
Za wszystkie rady będę wdzięczny.
Pzdr
Mam taki mały problemik. Podczas jazdy coś zachrobotało przy prawym kole po oględzinach okazało się że to półośka. Po odkręceniu śruby przy piaście od przegubu i odchyleniu zwrotnicy cała półośka wypadła z przekładni kątowej łącznie z przegubem wewnętrznym, po czy wysypały się ze środka kulki. Moje pytanko brzmi. Czy to normalne że bez odkręcenia śrubek typu torx cała półoś wyszła z przekładni? Jakiego klucza użyć do odkręcenia tych torx-ów przy przegubie wewnętrznym ( chodzi o rozmiar bo te które posiadam zdaje się że nie pasują)? Czy można wymienić sam przegub wewnętrzny? Czy nie powinno być jakiegoś zabezpieczenia przy przekładni żeby sama się nie wypięła?
Za wszystkie rady będę wdzięczny.
Pzdr