Strona 1 z 1
Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: pn gru 12, 2011 18:19
autor: DefQon
Witam. ostatnio odebrałem golfa od mechanika ale złożył mi gaźnik bez uszczelki komory pływakowej, auto szarpie igaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu. I tu moje pytanie: Kupiłem uszczelke komory pływakowej (papierową), czy wystarczy ją umieścic i poskręcac czy musze wymieniac terż podstawkę gaźnika, a może wystarczy ją przesmarowac silikonem? Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: wt gru 13, 2011 12:42
autor: pinstonvw
Silikon nie jest wskazany. Uszczelkę komory pływakowej załóż na "sucho" i poskręcaj obudowy do siebie i tyle. Potem przykręć gaźnik do podstawy i po sprawie. Podstawa powinna chyba wytrzymać o ile nie jest spękana itp.
Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: wt gru 13, 2011 14:03
autor: arek żet
a jesli bys mial wymieniac podstawe jakby byla spekana to nie kupuj nowych w sklepie lepiej kup na zlomie taka moja rada przerabialem to 90zl dalem za podstawe i po roki caly gaznik latal na boki(febi)
Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: śr gru 14, 2011 23:50
autor: DefQon
juz zrobione, pod komore dalem uszczelke na sucho a podstawe gaźnika lekko przesmarowalem silikonem
jest elegandzko
Re: Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: pn wrz 24, 2012 19:14
autor: Ealbercik
DefQon pisze:już zrobione, pod komorę dałem uszczelkę na sucho a podstawe gaźnika lekko przesmarowałem silikonem
jest elegancko
Kolego a jakim najlepiej silikonem przesmarować ? Może być zwykły uniwersalny czy musi być ten czerwony ?
Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: pt wrz 28, 2012 15:04
autor: barto125
Tak, żeby wytrzymał te 150*C minimum, ja mam na niebieskim i jest ok.
Gaźnik Pierburg 2E, Uszczelka
: sob wrz 29, 2012 10:21
autor: Paweł Marek
DefQon, jednakże objawy usterki mogły być związane głównie z nieszczelną podstawą gaźnika.Wówczas taką podstawkę trzeba zmienić, na dobry zameinnik, silikon na długo tam nie pomoże.