Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » śr lis 30, 2011 15:34

Witam !

Mam Wielką Prośbę , bo posiadam Silnik 1.8rp i chciałbym go założyć do golfa II 1.6 PN ;)
bo już ten 1.6 na mocy już trochę stracił ,
Napisałem ten post Aby Ktoś Konkretnie napisał co i jak zrobić Przy Swapie,
wiem ze kilka takich tematów było , ale nie odpowiada na moje pytania..
Z Przekładka Silnika nie będzie żadnego Problemu tylko mianowicie o elektrykę ..
i z Pompa paliwowa bo wiem ze mają iść 2 pompy , jak podpiąć , jak idą przewody ,
Niech Każdy piszę co i jak , jak bedzie Lux napisane to Admin da do FAQ , i już nie będzie takich Tematów Więcej ,

PozdraVWiam ;]


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: Dziku VR6 » śr lis 30, 2011 19:50

Musisz mieć poimpe w zbiorniku wstępną i tą przed zbiornikiem cisnieniową.
przewody mogą zostać z pnki (paliwowe)
instalecje silnika trzeba najłatwiej z rp zapodać tak żeby podpiąć cały mono i kompa też z rp
sonda jest taka sama.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » śr lis 30, 2011 22:10

w baku pompę mam i w ta co robi Ciśnienie (czyli pod belką) kompa, i cała wiązke od kompa do Silnika i 2 wiązke od Silnika do Biezpieczników ,
Problem jest w tym jak by ktoś Narysował jak ma to wszystko iść z tymi pompami , jak jest podłaczone .. bo mi na tym bardzo zalezy ;)


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » pt gru 02, 2011 14:42

Pomożecie Mi ??
;]]]]


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: dzasper11 » pt gru 02, 2011 17:39

Musisz jeszcze zasilanie do pompy paliwa zrobić bo w 1.6 nie było tego.
Tu masz który przekaźnik odpowiada za pompę paliwa
http://images42.fotosik.pl/148/82abcd8757223864med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu opis instalacji jakie kable wychodzą do pompy
http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: dzasper11 » pt gru 02, 2011 17:39

Wszystko to do nowej instalacji czyli po 89


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » pt gru 02, 2011 17:52

widać ze to nie będzie proste..
Najlepiej Niech napisze ktoś Który miał z takim czymś do-czynienia ;))
i niech napisze co zrobił ;)) ile mu to zajęło itp


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: Johnatan » ndz gru 04, 2011 23:50

Jesli masz samochody z tych samych lat czyli po 89r. to wszystko przekładasz. TZN..
Wywalasz wszystkie kable które idą na tył samochodu ( nie wiem czy swiatła są odzielnie jak tak to zostaw) i montujesz te z RP i w tej instalacji masz już pompe paliwa i wystarczy podłączyć. Kable pójdą tak samo jak kable od pływaka w baku. wejdzie jedna kostka w bak i tym otworem kable od duzej pompy schodza pod podwozie i podłączasz kostke do ciśnieniowej pompy. Skrzynka jak mówiłem zostaje z PNki i wywalasz wszystkie kable które idą pod maske. Za pedałami masz dwie przelotki z kablami. Te które idą do świateł zostają.. a jak brakuje już w tej wiązce kabli na osprzet to wylatują.. Przekładasz przez te 2 przelotki kable z RP i wykasz w skrzynke. Uzbrajasz skrzynke w te same przekaźniki co były w RP. Zakładasz ECU od RP. PRzewody paliwowe musza być przerobione.. powrót paliwa do baku musi przechodzić przez pompe ciśnieniową.. a PN ma bezpośrednio pod podwoziem od baku do gaźnika.
Obrazek


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » pn gru 05, 2011 15:10

o to mi chodziło z ta pompa :) Dzięki Johnatan
W sumie Potrzeba cała wiązke Z RP ..z środka itp .. i można w tedy Działać Coś ..
W chwili obecnej mam 2 wiązki kabli co ida do silnika i pompke mech i ta w baku. , ECU, silnik i skrzynie..


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: Johnatan » pn gru 05, 2011 15:38

Życze powodzenia, różnie to bywa.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » pn gru 05, 2011 21:57

Kto ma na sprzedaż Cała Kompletna wiązkę do 1.8 ?? Najlepiej do RP ! ;]


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: jeryk10 » wt gru 06, 2011 14:32

Ja mam :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap z 1.6PN na 1.8RP Mono-wtrysk

Post autor: MatVWeusz » wt gru 06, 2011 18:46

podaj nr GG to pogadamy Jeryk10


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości