Strona 1 z 1

głowica po modyfikacjach i max 7000 obr/min golf3

: wt lis 22, 2011 23:17
autor: d-f-h
witam wszystkich jak w temacie posiadam golfa 3 94 r kombi 1,8 bezyna z gazem 90km ,ostatnim czasem w poszukiwaniu mocy wpadłem na pomysł przerobienia głowicy z hudralicznej na płytkowa stosowna w vw golf 1 i 2 przed 86 r .a poniewaz pracuje przy regeneracji głowic samochodowych tak i uczyniłem :okej: od kolegi dostałem głowice a od drugiego wałek , i zaczeła sie zabawa ...... sprawdzenie glowicy naszczelnosc ok,komplet prowadnic szt 8 , prowadnice sące podciełem na długosci ok 3 mm izostały standardowe mosiężne , a wydechy też skrucome tylko wykonane z żeliwa , przylgnia zaworowa 45/30 stopni, a gniazda 15/45/75 stopni uwaga styk powierzchni miedzy zaworem a gniazdem 1 mm , polerowanie i tak dalej ,,,głowica splanowana 1,3 mm, regulacja 0,30 ss a 0,45 ww w sobote załozona na silnik i wielkie zaskoczenie max ponad 7000 obr /min na gazie i co jest nie tak :banghead: czy kolektor wydechowy moze asz tak chamowac silnik ,wlot powietrza ok 70mm a wydech 55mm brak kat rozrzad itak dalej ustawione jak trzeba znaki punkty cos wiecej da sie wykrecic podobnie zrobiona jak mk2 1,8gti dla kolegi

głowica po modyfikacjach i max 7000 obr/min golf3

: śr lis 23, 2011 13:12
autor: jhosef
Tak z ciekawości: a robiłeś w drugą stronę czyli z płytkowej na hydraulikę/

Oczywiście chodzi mi bardziej o wymianę głowicy a nie przeróbkę istniejącej. Czy pasuje na blok?
Mk2, 1,6 EZ benzynka. Silnik z sierpnia 84.

głowica po modyfikacjach i max 7000 obr/min golf3

: śr lis 23, 2011 14:19
autor: grg474
to znaczy problem masz ze wkręca się na niższe obroty niż przedtem czy też myślałeś że się będzie dalej wkręcał a nie chce

głowica po modyfikacjach i max 7000 obr/min golf3

: śr lis 23, 2011 16:37
autor: pinstonvw
Problem "niskich" obrotów nie leży w głowicy ale pewnie w układzie zasilania. Wydaje mi się, że seryjne wtryski nie dają rady, jak również przydałaby się ingerencja w ich sterowanie, a do tego wszystkiego większy wydech. Nie koniecznie przelotowy, ale z pewnością bez katalizatora i o większej średnicy. Sam kolektor wydechowy również można byłoby zrobić nowy o jak najmniej skomplikowanej budowie. Kanały dolotowe i wylotowe były tylko polerowane czy też poszerzane? Jeśli są większe to i kolektor dolotowy należałoby powiększyć i wypolerować. Nie wiem czy zamiana hydrauliki na płytki była potrzebna, ale jak kto woli. A do wszystkiego większy wałek rozrządu, tzn o innych kształtach krzywek.

Do jhosef: tak głowica hydrauliczna albo z płytkami pasuje w 100% do Twojego silnika. Niczym się nie różni prócz sterowaniem zaworów i wałkiem rozrządu.

głowica po modyfikacjach i max 7000 obr/min golf3

: czw lis 24, 2011 13:28
autor: Paweł Marek
d-f-h pisze:max ponad 7000 obr /min na gazie
chodzi o LPG dobrze rozumiem? Bo przeciez na benie sterownik nie pozwoli na wyższe obroty

Re: głowica po modyfikacjach i max 7000 obr/min golf3

: pt lis 25, 2011 09:39
autor: Borys
a wałek rozrządu jest seryjny?