Strona 1 z 2

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: sob lis 12, 2011 19:49
autor: leon980
witam
mam problem z obrotami w golfie II 1991r silnik 1,6
falują aż trzesie całym autem
z tłumika słychać pyrkanie
i czuć ze nie przepala benzyny
na biegu jałowym potrafi zgasnąć..

gdy wyciągne fajke z 2 i 3 świecy auto na wolnych obrotach pracuje tak samo
gdy dam gazu zamula

po wyciągnięciu fajki z 1 lub 4 auto odrazu gaśnie


świece zmieniałem z 2i 3 na 1i4 i dalej nie pali na srodkowych

kolejność zapłonu sprawdzałem i jest dobrze

Postanowiłem zdemontowac głowice sprawdzic czy nie jest uszkodzona uszczelka głowicy miedzy tulejami.
okazało się ze jest ok.

co przykuło moją uwage to na tych co nie palił dobrze to znaczy na 2 i 3 zawory wydechowe są innego koloru niz na 1 i 4
to znaczy nie są okopcone tylko takie kawa z mlekiem

oraz
na drugiej tuleji jest mała rysa(nie wiem czy to pękniecie)

gdy pracował ciśnienie nie szło do cieczy chłodzącej ani oleju


panowie co to może być
macie jakieś sugestie


pozdrawiam

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: sob lis 12, 2011 22:08
autor: Paweł Marek
zmierz ciśnienie sprężania z próba olejową

Re: falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: ndz lis 13, 2011 19:56
autor: leon980
Macie jeszcze jakieś sugestie
co jeszcze mam sprawdzić
jak sprawdzic czy nie są to zawory

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: ndz lis 13, 2011 22:31
autor: pinstonvw
Chcesz sprawdzić czy to zawory > zmierz ciśnienia sprężania. Chcesz sprawdzić czy to pierścienie > zmierz ciśnienie sprężania. I tak jak Paweł Marek napisał z próbą olejową. Wyniki napisz tutaj na forum, a potem będzie się rozmyślać dalej.

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: pn lis 14, 2011 13:15
autor: jhosef
Trzeba było najpierw zmierzyć kompresję z próbą olejową a później zrzucać głowicę. Tak to teraz będziesz musiał złożyć to do kupy aby przekonać się, że silnik może być na śmietnik. Jakbyś zmierzył kompresję miałbyś zgrubną wiedzę o stanie pierścieni/tloków.

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: pn lis 14, 2011 21:36
autor: sokol26
Jak masz głowice na wierzchu to można sprawdzić szczelność zaworów za pomocą nafty.

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: pn lis 14, 2011 21:53
autor: norek111
ciekawe jaki tam aparat zapłonowy i przewody

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: wt sty 03, 2012 21:00
autor: leon980
witam
mój golfik coraz gorzej chodzi nie dosyc ze gaśnie to jeszcze zawieszają się obroty
wkońcu znalazłem troche czasu aby sprawdzic jakie błędy wyskakują
po rozgrzaniu silnika i jeżdzie podłączyłem mój tester
co się okazało ze wyskakuje błąd 4444 co oznacza brak błędów
sprawdzałem też urządzenia w gaźniku, każdy niby działa, słychac jak się włańczają
pozostało sprawdzenie sondy lambda
dioda cały czas się swieci lub też bardzo delikatnie mruga
czy tak powinno byc?

panowie co może byc .
nie mam już sił
pozdrawiam..

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: śr sty 04, 2012 21:01
autor: leon980
macie jakieś spostrzeżenia
założym sonde od innego działajacego
nadal to samo
co to może byc\

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: pt sty 06, 2012 13:31
autor: leon980
czyżby nikt nie mógł mi pomóc
hallo panowie!!!!

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: pt sty 06, 2012 22:41
autor: fifel
Może to głupio zabrzmi ale sprawdzałeś kable WN? :) pisałeś o świecach ale nic o kablach - może masz uwalone?
Daj znać :)

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: pt sty 06, 2012 23:52
autor: Johnatan
Co! Zdemontowałeś głowice bo nie było iskry na 2 cylindrach !?? :rozpacz:
A kable ?
A rozdzielacz?
A pomiar spręzania ?

Obroty sie zawieszają często przez haczenie sie linki lub potencjometr.. o i le masz 2ee

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: sob sty 07, 2012 16:41
autor: leon980
iskra jest na kazdym cylindrze
nawet zakładałem inny aparat zapłonowy
dalej było to samo
tak gaźnik 2ee
cisnienia sprezania nie sprawdzałem
pisałem ze tylko na wolnych obrotach gdy wyciągne fake nie ma róznicy
na wyzszych jest róznica.
błędów zadnych nie pokazało
normalnie idzie jezdzic ale gasnie gdy dojerzdzam do krzyżówki
czasami obroty potrafią sie zawiesic
nie wiem co to może byc.
pozdrawiam

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

: sob sty 07, 2012 17:37
autor: Johnatan
A no jak sprawdzałeś wszytko to zmienia postać rzeczy. Aleee sprawdz ciśnienie spręzania. Sciągasz fajke cewki i pedał gazu do dechy i kręcisz.