sharan skrzynia nieprzezuca biegow

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vito1975
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:29

sharan skrzynia nieprzezuca biegow

Post autor: vito1975 » śr lis 09, 2011 18:52

Witam mam problem prawdopodobnie ze sterownikiem skrzyni biegow niewidzi predkosci i nie przezuca biegow
tak mi mechanik powiedzial czy ktos to przerabial potrzebuje pomocy bo nie wiem czy tym mechanikom mozna tak zaufac,gdzie szukac bede wdzieczny.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9252
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

sharan skrzynia nieprzezuca biegow

Post autor: wesol » czw lis 10, 2011 09:13

na poczatek sprawdza sie kabloteke i wtyczki zanim zaczniesz wymieniac kosztowne moduly i komptery. Ten sygnal o predkosci musi dostac modul skrzyni a czy go nie widzi bo jest przerwa w obwodzie czy sam modul siadł to juz musisz rozgryźć.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

sharan skrzynia nieprzezuca biegow

Post autor: Lipek81 » pt lis 25, 2011 15:08

Trzeba odczytać błędy skrzyni i wtedy będzie wiadomo, gdzie mniej więcej szukać. Jeżeli problemem jest sygnał prędkości, a prędkościomierz działa, to oznacza, że czujnik jest sprawny i problem jest gdzieś z kablami, lub samym sterownikiem. Trzeba odpiąć wtyczkę od sterownika i zobaczyć czy jest przejście między pinem z sygnałem prędkości a pinem we wtyczce czujnika prędkości przy skrzyni. Opisuję to pobieżnie, nie mam schematów przed sobą, ale mniej więcej to tak wygląda. Chyba, że masz jakiegoś nowego Sharana, jakaś komunikacja CAN itp. - wtedy to zupełnie inna sprawa.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

sharan skrzynia nieprzezuca biegow

Post autor: jeryk10 » sob lis 26, 2011 19:08

na początek zaczynamy od bezpieczników jeżeli będzie ok to ponowie wyżej wytłumaczyli Ci co i jak dalej robić


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości