Strona 1 z 2

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 11:47
autor: patalolo1212
witam mam taki problem z moim golfem II classic 1,3 silnik MH 85r 40KW a mianowicie po wymianie pompy paliwa autko zaczęło falować na obrotach założyłem spowrotem stara i dalej to samo próbowałem na innym gaźniku i dalej to samo dodam ze z rury słychać furkot na 1 cylindrze nie ma w ogóle kompresji 4 atmosfery tylko a na innych ponad 8 woda ze zbiorniczka mi chyba ubywa i dymi na biało co to może być pomocy bo już nie dam rady co to morze być :-( :?

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 15:03
autor: Hałas
Uszczelka pod głowicą?
Pod korkiem oleju nie ma czasem masełka (białej mazi) ?

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 15:22
autor: genLODOWAmk2
na 99% uszczelka.... a co do sladow pod korkiem to czesto wystepuje jak sie jezdzi na krotkich odcinkach...

plyn ma slady oleju w zbiorniczku ??
kiedy wlacza Ci sie wiatrak ?? przegrzewa sie silnik ?

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 21:29
autor: patalolo1212
pod korkiem nie zauważyłem nic ale jak wyciągnę bagnet to olej jest taki wodnisty i jeszcze jedno pytanie co z tymi obrotami morze to byc od tej uszczelki???? płyn nie ma osadu oleju silnik sie nie przegrzewa a wentylator sie włancza po przejechaniu tak z 10 km może

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 21:50
autor: jhosef
Czy przy pomiarze ciśnienia sprężania robiliście próbę olejową?
Jeśli nie to badanie do powtórzenia.
Jeśli wyniki wzrosną to niestety tłoki z pierścieniami nie trzymają kompresji. Wówczas silnik do kompletnego remontu.

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 22:02
autor: patalolo1212
próba olejowa czyli ??

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 22:10
autor: jhosef
Do cylindrów z małym ciśnieniem zalewa się odrobinę oleju i przeprowadza ponowny pomiar. Wzrost sprężania oznacza, że tłok z pierścieniami nie trzyma kompresji. Jeśli różnica będzie mała lub brak oznacza to, że głowica nie trzyma ciśnienia.
Chodzi o to, że olej uszczelnia chwilowo pierścienie i przez to zwiększa się sprężania. Jeśli więc np zawór jest wypalony i nie trzyma to różnica będzie nieznaczna lub w ogóle.

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 22:38
autor: patalolo1212
to czyli odkrecic mam swiece wlac olej i sprawdzic wtedy kompresje i jak bd wieksza to znaczy że pierscienie a jak dalej to samo czyli głowica tak mam to rozumiec ??

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 22:39
autor: jhosef
patalolo1212, tak tylko nie przesadź z ilością oleju:) Możesz sobie jeszcze poczytać o tym badaniu

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 22:47
autor: patalolo1212
no ok dzieki wielkie zrobie to to odezwe sie jak wyszło badanie

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 22:54
autor: inside9np
Panowie mam problem z odpalaniem jak jest zimny to odpali ja jak pochodzi 15 minut to kręce i nic na popych od szczała nie wiem co jest grane wymieniłem cewke pompe paliwa filter bo niby to miało być przyczyną.Czy to może być przepływka walnięta???

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 23:03
autor: jhosef
inside9np, jaki samochód i silnik?
Nikt tu wróżką nie jest

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 23:05
autor: inside9np
vw golf 3 2.0v8 oznaczenie silnika 2e

problem z obrotami

: ndz lis 06, 2011 23:28
autor: Paweł Marek
jeśli na pych łatwo odpala to wyklucz kostkę stacyjki. W tym celu włącz zapłon ale odpalaj uruchamiając rozrusznik kawałkiem kabelka którym zetkniesz oba jego styki z plusem stałym z tym co ma plus przy rozruchu. Pamiętaj o wyluzowaniu biegu