Swap na 1,9 AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap na 1,9 AFN
Witam serdecznie,
Kupiłem już całą trójkę w afn 1,9 110km, wrzucam to do swojego mk2.
Szukam po internecie informacji, ale to jeden wielki śmietnik.
Bardzo proszę o podesłanie linków z konkretnymi tematami i wątkami.
Interesuje mnie przedewszystkim sprawa elektryki (czy komp jest oddzielny o silnika, czy trzeba rezać po kablu), jak i mocowanie łap, itp.
Najchętniej telefon na priv do kogoś kto to już wykonał.
franklin@op.pl
P.S.
Wiem, że odgrzewam kotleta po raz etny, ale potrzebuję konkretnych rzeczy w jednym temacie, a nie rozpiździela po całym www.
Pozdrawiam,
Patryk
Kupiłem już całą trójkę w afn 1,9 110km, wrzucam to do swojego mk2.
Szukam po internecie informacji, ale to jeden wielki śmietnik.
Bardzo proszę o podesłanie linków z konkretnymi tematami i wątkami.
Interesuje mnie przedewszystkim sprawa elektryki (czy komp jest oddzielny o silnika, czy trzeba rezać po kablu), jak i mocowanie łap, itp.
Najchętniej telefon na priv do kogoś kto to już wykonał.
franklin@op.pl
P.S.
Wiem, że odgrzewam kotleta po raz etny, ale potrzebuję konkretnych rzeczy w jednym temacie, a nie rozpiździela po całym www.
Pozdrawiam,
Patryk
Mk2 R32 DSG 4motion.
Swap na 1,9 AFN
91r. Benzyna. O zmianie zbiornika i wywaleniu pompy wiem... ale zaznaczam że mam cełe mk3 na dawce.
Rok dawcy 97.
Rok dawcy 97.
Mk2 R32 DSG 4motion.
Swap na 1,9 AFN
Z ego co wiem przekładasz silnik i wpinasz 2 wiązki w skrzynkę bezpieczników i śmigasz
Swap na 1,9 AFN
Jeśli pójdzie ze skrzynią z mk3 to musisz założyć pompę hydrauliczna sprzęgła.
Musisz zmienić zawias z przodu na dieslowski bo jak zarzucisz ciężkiego diesla to mocno przysiądzie.
Większa chłodnica będzie potrzebna, musisz zaplanować miejsce na IC.
Dobrze, że masz kompletnego dawcę.
Miłoby było większe heble założyć z dawcy razem z pompą hamulcową i serwem.
Licznik najlepiej z mk3. Trzeba będzie się też pozbyć immo albo przerzucić komplet.
Szukaj więcej info w dziale speed.
Musisz zmienić zawias z przodu na dieslowski bo jak zarzucisz ciężkiego diesla to mocno przysiądzie.
Większa chłodnica będzie potrzebna, musisz zaplanować miejsce na IC.
Dobrze, że masz kompletnego dawcę.
Miłoby było większe heble założyć z dawcy razem z pompą hamulcową i serwem.
Licznik najlepiej z mk3. Trzeba będzie się też pozbyć immo albo przerzucić komplet.
Szukaj więcej info w dziale speed.
Swap na 1,9 AFN
Właśnie wróciłem lawetą z podróży, a ze mną mk3.
Skrzynia jest na linkach, łapy mocujące bez większych problemów podejdą.
Zwrotnice+brejki przekładam w komplecie. O zawias się nie martwię, ponieważ mam już założony koni z mk3.
Zegary także od mk3.
Tylko mam pytanie!!:
1)Wiązkę wyrwać w komplecie (o ile się da) i przerzucuć plug&play zamiast mojej, czy trzeba to będzie ciąć i łatać???
2)Jak najpewniej, najszybciej, najsprawniej pozbyć się immobilisera?
Proszę o pilną odp. bo na dniach zaczynam...
Skrzynia jest na linkach, łapy mocujące bez większych problemów podejdą.
Zwrotnice+brejki przekładam w komplecie. O zawias się nie martwię, ponieważ mam już założony koni z mk3.
Zegary także od mk3.
Tylko mam pytanie!!:
1)Wiązkę wyrwać w komplecie (o ile się da) i przerzucuć plug&play zamiast mojej, czy trzeba to będzie ciąć i łatać???
2)Jak najpewniej, najszybciej, najsprawniej pozbyć się immobilisera?
Proszę o pilną odp. bo na dniach zaczynam...
Mk2 R32 DSG 4motion.
Swap na 1,9 AFN
immo trzeba dać di usunięcia
a wiązka od silnika odczepiasz od skrzynki bezpieczników z mk2 i podpinasz do mk2
a wiązka od silnika odczepiasz od skrzynki bezpieczników z mk2 i podpinasz do mk2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości