Strona 1 z 1

Gażniki w 1.6 PN. Pierburg i co jeszcze ?

: pt paź 14, 2011 11:26
autor: Bio
Mam pytanie, jako że mój gażnik chyba wyzionął ducha. Obecnie mam elektroniczny ( pierburg z tego co widziałem ) który ma problemy ze ssaniem.

Mechanik namawia mnie żebym zamienił na ten na bi-metal.

Po krótce. Jakie gaźniki i o jakich oznaczeniach były w PNce ? ;)

Z góry dzięki za pomoc.

Gażniki w 1.6 PN. Pierburg i co jeszcze ?

: pt paź 14, 2011 11:52
autor: Paweł Marek
w PN nie było żadnych innych tylko 2EE ( tzw elektroniczny). Mechanik sugeruje ci zakup gaźnika 2E2 , najlepiej od silnków 1.6 RF lub EZ, przeróbka jest bardzo prosta opisano na forum. Oprócz gaźnika potrzebujesz inna podstawkę i perę rurek do podłączenia grzania płynem do gaźnika. Na chwile obecną propnuję poszukaj po forum jest mase tematów w tym jeden olbrzymi o silniku PN, gaźnik jest do naprawienia ale trzeba wiedzy albo speca o którego trudno. Jesli kupisz inny gaźnik to prawie na bank bedzie wymagał napraw i ten mechanik bez odpowiedniej wiedzy i tak ci tego nie zrobi i co wtedy?

Gażniki w 1.6 PN. Pierburg i co jeszcze ?

: pt paź 14, 2011 12:06
autor: Bio
Paweł Marek, Dzięki :pub:

O coś takiego mi chodziło ;) Resztę sobie poszukam i chyba faktycznie zostawię tego 2EE u gaźnikowca i niech robi ;)

Gażniki w 1.6 PN. Pierburg i co jeszcze ?

: pt paź 14, 2011 12:13
autor: jhosef
Bio, zamiast bawić się w zakup wątpliwego gaźnika używanego 2e2 z allegro (a łatwo kupić od silnika 1,3 lub 1,8 jeśli sprzedawca prawidłowo nie oznaczy) z możliwymi awariami lepiej poszukaj oferty regenerowanych gaźników 2ee lub napraw własnego. Za darmo gaźnika nie dostaniesz. Podstawa tez kosztuje od 50 zł za zamiennik. A sprawny Pierburg 2EE to nie jest zły gaźnik.

PRZYKŁADOWA oferta:
http://allegro.pl/gaznik-regener-pierbu ... 89364.html" onclick="window.open(this.href);return false;