Strona 1 z 2

założenie wspomagania do mk2

: śr wrz 07, 2011 19:08
autor: kojot1985
Witam jak to jest z założeniem wspomagania kierownicy do k2 td, co jest potrzebne, da się wszystko złożyć nie będzie żadnych problemów? Proszę o info i opinie czy wogóle warto
Pozdrawiam

założenie wspomagania do mk2

: śr wrz 07, 2011 20:47
autor: kojot1985
może prościej, pasuje od 1.8pf czy coś będzie nie tak, proszę o info

założenie wspomagania do mk2

: czw wrz 08, 2011 16:17
autor: kojot1985
pilnie proszę o pomoc, czy pasuje z rp albo pf czy musi być koniecznie z td i jak to jest z łapą do silnika pompy, proszę o jakieś wskazówki

ok przeczytałem FAQ, pasi

założenie wspomagania do mk2

: czw wrz 08, 2011 23:27
autor: t0mal
Koła pasowe musisz mieć z diesla

założenie wspomagania do mk2

: pt wrz 09, 2011 13:48
autor: kojot1985
a w faq nic nie pisze o kole z diesla

założenie wspomagania do mk2

: sob wrz 10, 2011 16:58
autor: t0mal
W benzynie jest inne przełożenie, musisz mieć koło na pompę wody i na pompę wspomagania z diesla, koniecznie z jednego silnika, bo były dwa zestawy kół.
Diesel ma też inny pasek, różni się długością.

Re: założenie wspomagania do mk2

: wt wrz 13, 2011 22:33
autor: krzycho85
Łapy od pompy z benzyniaka podejdą, jedna będzie zbędna. Niektóre TD miały fabrycznie koło pasowe wału na dwa paski, więc sprawdź bo możesz takie mieć. Zakładałem wspomaganie osobiście do Jetty TD, uwagę trzeba zwracać na to żeby magiel miał otwory na mocowanie wspornika wybieraka biegów (magle od passata tego nie mają i trzeba coś dorobić aby to złożyć). Jeśli masz magiel to musi być z drążkami bo od zwykłego magla nie pasują. Ważne też jest abyś frez w maglu, na który zakłada się wałek przegubowy miał taki jak w starym maglu, jeśli będzie inny będziesz potrzebował wałek przegubowy pasujący do nowego magla.
Ogólnie sprawa nie jest trudna, mi najwięcej problemu stworzyło włożenie maglownicy (jest większa niż ta bez wspomagania).

założenie wspomagania do mk2

: śr wrz 14, 2011 01:28
autor: grandi
Nie pakuj sie w to , w dieslu jest kolo lozyskowane na pompie wody dostac je graniczy z cudem ja szukalem z rok kupilem z 3 i kazde juz wyrobione a inne nie pasuje bo sa za duze , pasek altka to 11.9x950 wspomy 10x735

założenie wspomagania do mk2

: śr wrz 14, 2011 02:01
autor: t0mal
Można dostać w serwisie, ściągają z niemiec. Cena? około 650 zł.

Re: założenie wspomagania do mk2

: śr wrz 14, 2011 10:55
autor: krzycho85
Dlaczego niby jakieś koło na pompie wody trzeba zmieniać? Ja nic nie zmieniałem, Dołożyłem pompę wspomagania, kupiłem pasek, założyłem na koło tej pompy i na dwu-pasowe koło wału. Pasek napędzający alternator i pompę wody został stary.
Nie było z tym ani problemów ani wielkich kosztów :bajer:

założenie wspomagania do mk2

: czw wrz 15, 2011 20:07
autor: kojot1985
zakupiłem wpomaganie od td, tylko bez drążka z krzyżakami i teraz pytanie, drażek będzie pasować pewnie od innych mk2 łącznie z tych z benyzny ale czy pasuje od mk3?


Ważne też jest abyś frez w maglu, na który zakłada się wałek przegubowy miał taki jak w starym maglu, jeśli będzie inny będziesz potrzebował wałek przegubowy pasujący do nowego magla.
Chodzi ci o ten właśnie drążek?
Proszę o info

Re: założenie wspomagania do mk2

: czw wrz 15, 2011 22:38
autor: krzycho85
Chodzi ci o ten właśnie drążek?
Tak, o to chodzi. Będzie pasował z mk2, koniecznie z wersji ze wspomaganiem bo od zwykłego magla są dłuższe. Nie ma różnicy czy benzyniak czy diesel. Ja miałem też z nim problem, ale kupiłem ten wałek przegubowy od passata B3, wygląda on inaczej, jest dwuczęściowy ale ma regulowaną długość :grin: tylko jak kupujesz to zwracaj też uwagę czy frez pasuje.

Re: założenie wspomagania do mk2

: ndz wrz 18, 2011 12:35
autor: kojot1985
mam pytanko ma ktoś fotorelacje założenia wspomagania do diesla?

założenie wspomagania do mk2

: ndz wrz 18, 2011 22:50
autor: majekMK2
jak co moge pomoc na pw wiele razy montowałem wspome do mk2