Silnik ADL po swapie , problem z paskiem
: czw sie 18, 2011 21:03
witam,
panowie w mk1 koncze swap silnika z ibi o oznaczeniu ADL, czyli cos jak ABF lecz 1.8, wyrzucilem wspomaganie, klimę, czyli pasek klinowy jedzie tylko po kole, napinaczu, alternatorze pompie wody. kolko pompy wody zmienilem na kółko pod pasek 6pk wielorowkowy ale na gladkie, tzn bez rowków, wczesniej nie bylo na starym kółku nie bylo wszystko w osi.
teraz prozba jak poprowadzic ten pasek by bylo dobrze.
nizej schemat
no i czy nie ma byka ze kółko jest gładkie, czy tak tez bedzie napedzac oraz czy pasek nie zleci
panowie w mk1 koncze swap silnika z ibi o oznaczeniu ADL, czyli cos jak ABF lecz 1.8, wyrzucilem wspomaganie, klimę, czyli pasek klinowy jedzie tylko po kole, napinaczu, alternatorze pompie wody. kolko pompy wody zmienilem na kółko pod pasek 6pk wielorowkowy ale na gladkie, tzn bez rowków, wczesniej nie bylo na starym kółku nie bylo wszystko w osi.
teraz prozba jak poprowadzic ten pasek by bylo dobrze.
nizej schemat
no i czy nie ma byka ze kółko jest gładkie, czy tak tez bedzie napedzac oraz czy pasek nie zleci