Strona 1 z 1

Silnik ADL po swapie , problem z paskiem

: czw sie 18, 2011 21:03
autor: cabal
witam,
panowie w mk1 koncze swap silnika z ibi o oznaczeniu ADL, czyli cos jak ABF lecz 1.8, wyrzucilem wspomaganie, klimę, czyli pasek klinowy jedzie tylko po kole, napinaczu, alternatorze pompie wody. kolko pompy wody zmienilem na kółko pod pasek 6pk wielorowkowy ale na gladkie, tzn bez rowków, wczesniej nie bylo na starym kółku nie bylo wszystko w osi.
teraz prozba jak poprowadzic ten pasek by bylo dobrze.
nizej schemat Obrazek

no i czy nie ma byka ze kółko jest gładkie, czy tak tez bedzie napedzac oraz czy pasek nie zleci

Re: Silnik ADL po swapie , problem z paskiem

: pt sie 19, 2011 07:54
autor: Borys
cabal pisze:witam,
panowie w mk1 koncze swap silnika z ibi o oznaczeniu ADL, czyli cos jak ABF lecz 1.8, wyrzucilem wspomaganie, klimę, czyli pasek klinowy jedzie tylko po kole, napinaczu, alternatorze pompie wody. kolko pompy wody zmienilem na kółko pod pasek 6pk wielorowkowy ale na gladkie, tzn bez rowków, wczesniej nie bylo na starym kółku nie bylo wszystko w osi.
teraz prozba jak poprowadzic ten pasek by bylo dobrze.
nizej schemat Obrazek

no i czy nie ma byka ze kółko jest gładkie, czy tak tez bedzie napedzac oraz czy pasek nie zleci
powinno byc dobrze pasek nie bedzie zlatywał

Silnik ADL po swapie , problem z paskiem

: pt sie 19, 2011 08:28
autor: Paweł Marek
cabal, jesli to jest tak jak w mk3 to koło pompy wody pod pasek wielorowkowy jest zawsze gładkie. Rowki na nim to tylko efekt wizualny wytarcia od paska.

Silnik ADL po swapie , problem z paskiem

: pt sie 19, 2011 19:46
autor: cabal
jest ok, spasowal pasek 6pk1030, narazie dzieki :D
edit:
teraz mam problem bo 5 bieg nie wchodzi chyba trza zajrzec pod auto ;/