Strona 1 z 1

nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: sob sie 13, 2011 09:48
autor: marcingg
Witam

Nie mam wspomagania hamulców (tzn jest ale tylko przy pracującym na biegu silniku)
Hamulec twardy, trzeba mocno cisnąć żeby hamował.

Sprawdziłem wężyk (zdjęcie poniżej) biegnący od vacum do serwa i mogę nim kręcić swobodnie przy vacum.
Nie jest to jednak wina nietrzymającej opaski bo po jej zdjęciu okazało się że mogę swobodnie obracać króćcem z vacum na którym jest wężyk.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c1 ... ef5a8.html

Re: nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: wt sie 23, 2011 19:13
autor: Samarexus
Jeżeli masz wspomaganie hamulców podciśnieniowe, to przy wyłączonym silniku pedał będzie twardy i będzie hamować tylko przy silnym wciśnięciu.Plastykowa końcówka łącząca silnik przez wężyk z wacum u mnie też się daje obkręcać.Jeżeli wspomaganie działa tylko przy silniku na biegu(tak to zrozumiałem), to może wina leży po stronie zaworka zwrotnego (tej czarnej bańki na zdjęciu), przytkanego wężyka lub mocno zużytego silnika.

nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: wt sie 23, 2011 21:06
autor: Łuki_79
marcingg, poczytaj jak nareperować tę usterkę krućca :bigok: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204985" onclick="window.open(this.href);return false;

nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: wt sie 23, 2011 21:22
autor: marcingg
wyczytałem na innym forum i zrobiłem rzecz następującą...
małym młoteczkiem oklepałem dookoła mocowanie sworznia (obudowa wacum jest z aluminium i jest dość miękka) i sworzeń przestał się obracać i jest z hamulacami lepiej choć nie do końca...
jak wciskam hamulec przy załączonym biegu (w czasie jazdy) to pierwsze depnięcie jest ładne ale jak oderwę pedał i wcisnę go ponownie to pedał robi się znów twardy od góry i muszę mocniej wcisnąć żeby hamował.
sprawdzę jutro ten zaworek może to on coś blokuje.

ogólnie hamulce też są jakieś dziwne bo nie mogę depnąć tak by zadziałał system abs, (spróbuję sprawdzić działanie abs na mokrym jak będzie okazja tylko prędkość jak czytałem musi być większa niż 30km/h)

"edit"
Pożyjemy zobaczymy... ;-) dam znać jak coś wyczaję

nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: wt sie 23, 2011 22:19
autor: grg474
marcingg, ja znajomej wymieniłem tą pompę bo klepanie dawało częściową poprawę

nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: wt sie 23, 2011 22:35
autor: marcingg
też sądzę że przyniesie to skutek na jakiś czas...
swoją drogą to jakaś niedoróbka fabryczna :ass:

Re: nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: śr sie 24, 2011 11:53
autor: arek żet
witam sprawdz dwie rzeczy ten zaworek zwrotny oraz zwroc uwagę czy nie jest pęknięta lekko membrana w servo.Prostym sposobem nawet wezykiem ustami sproboj dmuchnac w servo.A zaworek trzeba dmuchac w strone serva i ma trzymać(twarz masz miec czerona he)pozdro

Re: nieszczelność między vacum a serwem hamulców?

: śr wrz 07, 2011 22:01
autor: finni
lub mocno zużytego silnika.
Dlaczego winą może być mocno zużyty silnik? Proszę doprecyzujcie.
U mnie w mk2 dokładnie takie same objawy, jednak na stacjach mówią że wszystko pięknie i ładnie.
Pozdrawiam.