szarpie przy schodzeniu z obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpie przy schodzeniu z obrotów
Witajcie Panowie
problem polega na tym, że gdy ruszę i przeciągnę obroty na pierwszym biegu przykładowo do 2-4 tys. to po puszczeniu gazu auto nie schodzi z nich płynnie, tylko skacze, tak jakby się przydławił, taka mocna czkawka, uczucie jakby silnik chciał mi wyskoczyć :/ to samo na 2 i 3 bieg, z tym, ze już nie tak strasznie odczuwalne jak na pierwszym. to jest masakra, podczas jazdy agresywnej nie ma w ogóle komfortu :/
wyczytałem w internecie takie coś:
"W przypadku zamkniętego/zaślepionego DV dodając gazu powodując nadciśnienie i nagłym puszczeniu go bez wciskania sprzęgła, to walisz głową w kierownicę"
mój silnik to 1.8T 150KM AGU
jakieś sugestie ? ktoś może miał podobnie, bądź spotkał się u kogoś ?
problem polega na tym, że gdy ruszę i przeciągnę obroty na pierwszym biegu przykładowo do 2-4 tys. to po puszczeniu gazu auto nie schodzi z nich płynnie, tylko skacze, tak jakby się przydławił, taka mocna czkawka, uczucie jakby silnik chciał mi wyskoczyć :/ to samo na 2 i 3 bieg, z tym, ze już nie tak strasznie odczuwalne jak na pierwszym. to jest masakra, podczas jazdy agresywnej nie ma w ogóle komfortu :/
wyczytałem w internecie takie coś:
"W przypadku zamkniętego/zaślepionego DV dodając gazu powodując nadciśnienie i nagłym puszczeniu go bez wciskania sprzęgła, to walisz głową w kierownicę"
mój silnik to 1.8T 150KM AGU
jakieś sugestie ? ktoś może miał podobnie, bądź spotkał się u kogoś ?
szarpie przy schodzeniu z obrotów
Zapytam na początek czy to się dzieje na zimnym silniku , zaraz po ruszeniu , czy jak wskazówka osiągnie swoje 90 stopni to również występuje ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
szarpie przy schodzeniu z obrotów
temperatura nie gra tu roli... tak samo na całkowicie zimnym, jak i na gorącym, występuje dokładnie ten sam objaw :/
szarpie przy schodzeniu z obrotów
VAG był podpinany ? sądzę ,ze nie ,,, jeśli masz możliwość zacząłbym od tego .. powinien coś wywalić ...
Kolega miał bardzo podobny problem u niego wywaliły się 2 rzeczy ,,, impulsator , i coś z cewkami ... ale dokładniej nie pytałem
Kolega miał bardzo podobny problem u niego wywaliły się 2 rzeczy ,,, impulsator , i coś z cewkami ... ale dokładniej nie pytałem
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
szarpie przy schodzeniu z obrotów
VAG'a posiadam i oczywiście podpinałem, efekt = brak błędów :/
nic a nic nie pokazuje ... dlatego zagadka jak nie wiem co :/ oszaleć idzie :/
to wygląda tak jakby się dusił z nadmiarem powietrza .. ale to mi sie poprostu tak wydaje, tak to odczuwam .. bo słyszę jak próbuje zejśc z obrotów ale szarpie tak mocno, ze 3 kangurki zrobi i schodzi w miare normalnie niżej
nic a nic nie pokazuje ... dlatego zagadka jak nie wiem co :/ oszaleć idzie :/
to wygląda tak jakby się dusił z nadmiarem powietrza .. ale to mi sie poprostu tak wydaje, tak to odczuwam .. bo słyszę jak próbuje zejśc z obrotów ale szarpie tak mocno, ze 3 kangurki zrobi i schodzi w miare normalnie niżej
szarpie przy schodzeniu z obrotów
Świece w jakim stanie ? to samo filtry ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
szarpie przy schodzeniu z obrotów
świece mają może z 500km, filtr z olejem wymieniony z 2 tys. km , filtr pyłkowy mam trochę "zaje***ny, to samo powietrza, ale wątpię żeby to miało wpływ na takie zachowanie
szarpie przy schodzeniu z obrotów
Wymień ten od powietrza , powinien być czysty , zresztą kabinowy też
szarpie przy schodzeniu z obrotów
tak zrobię, z tym, ze nie są one jakoś specjalinie zabrudzone - przynajmniej powietrza ...
a powiedz kolego bo TY też masz AGU
co się dzieje u Ciebie jak przyciśniesz na pierwszym biegu do 3-4 tys. i puścisz gaz tak po prostu zdejmiesz nagle nogę z pedału ?
a powiedz kolego bo TY też masz AGU
co się dzieje u Ciebie jak przyciśniesz na pierwszym biegu do 3-4 tys. i puścisz gaz tak po prostu zdejmiesz nagle nogę z pedału ?
szarpie przy schodzeniu z obrotów
Wtedy hamuje silnikiem , nie odczuwam żeby jakoś specjalnie szarpał silnikiem , raczej zwalnia płynnie . Można sprawdzić dla pewności jeszcze poduszki pod silnikiem
szarpie przy schodzeniu z obrotów
kurcze podejrzewałem poduszki, nawet wymieniłem tą pod filtrem powietrza... ale efektu brak :/
masz może jakieś sposób aby sprawdzić poduszki w 100%, bo to mi tez wygląda na poduszki .. a ta poducha pod skrzynią (ta łapa pod nią)może takie cuda powodować?
masz może jakieś sposób aby sprawdzić poduszki w 100%, bo to mi tez wygląda na poduszki .. a ta poducha pod skrzynią (ta łapa pod nią)może takie cuda powodować?
szarpie przy schodzeniu z obrotów
Wrzuć na 1, wyjdż z autka , otwórz machę i szarpnij autkiem , przód , tył .Jak silnik się telepie to na 90% poduchy , jeśli jest nieduży skok i odbija sprężyście to jednak trzeba szukać dalej , oczywiście robisz to na zgaszonym silniku
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
szarpie przy schodzeniu z obrotów
podobne dolegliwości w 1.4 AKQ. po puszczeniu gazu 3-4 kangurki (zaraz po puszczeniu). powodem okazał się zawieszony zawór EGR. aha VAG zero błędów.
szarpie przy schodzeniu z obrotów
we wtorek pojadę do jakiegoś majstra, żeby zobaczył mi te poduszki :/ bo można ocipieć ...
a czy AGU też ma zawór EGR ? gdzie go znaleźć ?
a czy AGU też ma zawór EGR ? gdzie go znaleźć ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości