Strona 1 z 1

Dlaczego nadal piszczy wspomaganie?

: pn lip 25, 2011 19:03
autor: Zimny Chirurg
Witam

Panowie mam problem u kolegi. Ma MK3 z silnikiem 1.9 TDI Z1 i teraz niby banał ale jednak nie. Piszczało wspmaganie. Tz slizgał sie pasek. A więc wymiana na nowy. Było fajnie 1 dzien. A teraz jest jeszcze gozej niz było. Czy któreś koło jest juz uwalone? Czy są moze jakieś inne sugestie. Jak koło to które. Te na wale czy te na pompie. Prosze o rade. Dziek i i pozdro

ZC

Dlaczego nadal piszczy wspomaganie? PILNE!!!

: wt lip 26, 2011 11:46
autor: pitt47
Witam. Trzeba sprawdzić co jeszcze ten pasek napędza w tym aucie. U mnie napędza także pompę wody i jeśli tak jest u kolegi to może ona się kończy. A tak wogóle to sprawdziłbym jeszcze raz nacięgnięcie tego paska.Pzdr.

Dlaczego nadal piszczy wspomaganie? PILNE!!!

: czw lip 28, 2011 07:02
autor: Tomasz Bis
Zimny Chirurg pisze:Czy któreś koło jest juz uwalone?
Tak , będzie miało na dnie wyślizgany ślad .
Zimny Chirurg pisze: Czy są moze jakieś inne sugestie.
Zmiwnić pasek na szerszy , jeżeli jest 10mm to na 12mm ( 11,9 mm) w ten sposób unikniesz wymiany kół .

Dlaczego nadal piszczy wspomaganie?

: czw lip 28, 2011 09:58
autor: marcin7x5
Sprawdziłbym jeszcze czy wszystkie koła napędzane tym paskiem nie stawiaja większych oporów lub przycinania się podczas obrotu. Czasami jakies łozysko może się delikatnie posypać.

Re: Dlaczego nadal piszczy wspomaganie?

: czw lip 28, 2011 20:13
autor: Zimny Chirurg
To jest wersja silnika gdzie wspomaganie jest tylko napedzane od wału i koniec zwykłym paskiem klinowym, nie wilorowkowym. A więc filozofi nie ma. Są 2 koła albo pompa umiera. Sciągne go jeszcze raz i popatrze. Naciągne mocniej. Jak to nie pomorze to pewnie któreś z kół nie domaga. Przyznam sie ze jak wymianiałem to lipnie wyglądało to na pompie.

Pozdro

ZC