Strona 1 z 1

trójnik zamiast korektora

: sob lip 02, 2011 21:32
autor: dzidekmaciej1
Witam chce wymienic korektor siły hamowania na taki jakis trójnik. Korektor się rozleciał, mówili mi że mam kupić jakiś trójnik, jak to wygląda i ile kosztuje..... chce wymienić też przewody hamulcowe już wsystkie wymienićile potrzebuję metrów bo są na metry prawda ktoś doradzi? I jaki płyn bym musiał kupić i ile bym potrzebował litrów na cały układ hamulcowy płynu ...

trójnik zamiast korektora

: sob lip 02, 2011 22:41
autor: marko125-90
Co do korektora, po prostu wywalasz korektor, w to miejsce kawałek rurki i jest. Wtedy wszystkie koła będą Ci hamować jednocześnie z taką samą siłą... Co do płynu, to jakiś DOT4, np. ATE. Z długością przewodów może ktoś inny poradzi, jak nie to taśma w dłoń i mierzymy :)

trójnik zamiast korektora

: ndz lip 03, 2011 08:14
autor: stonefree
dzidekmaciej1, W jakim stanie są stare przewody metalowe? Ja zakładałem zamiast korektora 2 12 centymetrowe przewody elastyczne z dwoma wewnętrznymi gwintami.

trójnik zamiast korektora

: ndz lip 03, 2011 10:18
autor: Paweł Marek
http://allegro.pl/lacznik-przejsciowka- ... 45445.html" onclick="window.open(this.href);return false; np dwa łączniki z gwintem wewn 10
Jesli masz zmieniać przewody to kupujesz po prostu do wersji bez korektora które ida bezpośrednio z pompy do pierwszego przewodu elastycznego przy belce (2480 mm i 3470mm jesli dobrze widzę w ETCE)

A ostatecznie - własnie niedawno nabyłem na szrocie korektor całkowicie sprawny za 3 dychy jak nie musisz az tak oszczedzać to załóż .