Strona 1 z 2

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: pt cze 24, 2011 21:58
autor: GTI2007
Witam dzisiaj jeżdząc swoim golfem okolo150 km.. było wsyztsko ok wracając z Poznania do domu zajechałem na stację zatankować... Po czym odpalając golfa zaczęło mi lekko piszczec pod maską TYlko i wyłącznie na wolnych obrotach... Potem problem się rozszerzył gdyż zaczęło piszczeć bardziej i także odrazu po odpaleniu samochodu.... Potem zapaliła sie kontrolka katalizatora zgasła zapalila się i tak ciągle... a na koniec pokazal mi się jakiś komunikat z Olejem Olei Manuual...Stop Engine.. Proszę o pomoc czyżby to rozrząd?? Już zamówiłem w Serwisie... chcociaż nie mieli dzisiaj jak sprawdzić auto ma 50 tysiecy przejechane Kilometow Pewne.... :) Proszę o pomoc poniżej filmik...

Piski takie jak na filmie sćiągałem pasek i zapalałem auto bez paska piski są nadal wsyztsko wskazuje na rozrząd proszę o pomoc...

PZDR:)


http://www.youtube.com/watch?v=hG4nCtDTS6w

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika POMOCY

: sob cze 25, 2011 03:30
autor: Qto
Skoro po zdjęciu paska "klinowego" dalej piszczy to bardzo prawdopodobne jest piszczenie któregoś z kół, na których chodzi pasek zębaty. Rozrząd już zamówiłeś, więc wymień i zobacz jak będzie. Jak chcesz sam badać co piszczy to możesz zdjąć obudowę rozrządu i delikatnie (np nakrętka od butelki albo strzykawka) lać wodą na poszczególne elementy, woda niweluje piski na chwilę

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika POMOCY

: sob cze 25, 2011 12:39
autor: robciovw
Napisz więcej danych na temat samochodu.Czy jest to 2.0 TFSI czy 2.0 TDi z pakietem GTi.Czy po dodaniu gazu piszczy mocniej?Jeśli to jest ten silnik co na filmie to objawy wskazują na uszkodzony trzpień pompy oleju(standard w 2.0tdi).Dlatego zapala się ciśnienie oleju.A piski i zapalająca się kontrolka świadczy o zatarciu turbiny.

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika POMOCY

: pn cze 27, 2011 01:51
autor: GTI2007
2,0 TFSI 200 PS

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika POMOCY

: śr mar 11, 2015 22:26
autor: Rydy1999
Witam!Odgrzeje kotleta ponieważ mam identyczny problem w gti 2.0 tfsi z 2007.Czy kolega zdiagnozował problem?Oznaczenie mojego silnika to BPY auto sprowadzone z USA.

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: sob mar 14, 2015 20:55
autor: GTI2007
pompka pcv :)

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: ndz mar 15, 2015 17:19
autor: pironet
pewnie pompa oleju,ostatnio to przerabiałem,zatarło jedna panewkę na wałku balansowym i pompa się rozpadła a dokładniej ukręciło koło pędne zębate,na szczęście pompa kręciła się nadal aż przetarła obudowę i wypluło olej miską.Problem pojawia się w znalezieniu pompy,używek brak,jak się pojawią to sprzedane na pniu a nowa ok 6 tys zł.Pozostaje wywalenie wałków balansowych i pozostawienie samej pomy oleju

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: wt mar 17, 2015 12:09
autor: GTI2007
pironet nie gadaj glupot:) to jest pompka pcv .. 130zl i po problemie:)

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: wt mar 17, 2015 19:37
autor: pironet
aha ....tak tak ....a z ciekawości to co to za pompka pcv?

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: wt mar 17, 2015 19:40
autor: GTI2007
http://s1230.photobucket.com/user/Board ... 9.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; to okragle od ktorego idzie ten najgrubszy wezyk...

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: śr mar 18, 2015 08:49
autor: pironet
to chyba jakaś odma a nie pompka,w dodatku od góry silnika a dzwiek był opisywany od rozrządu i na dole.

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: śr mar 18, 2015 16:15
autor: GTI2007
to jest ta pompka pompka pcv:) widze slaba znajomosc silnika z Twojej strony 2.0 TFSI TSI:)

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: śr mar 18, 2015 16:16
autor: GTI2007
BPY PRODUKOWANE W USA W LATACH 2007-2008 MAJA TE PROBLEMY I POMPKA PCV DO WYMIANY

Golf V GTI dziwne piski pod maską Silnika

: śr mar 18, 2015 20:20
autor: pironet
z tego co mi wiadomo to nie pompka pcv tylko zawór pcv dokładnie odmy co do reszty to pisane było że dzwięk dochodzi od rozrządu a nie od odmy,idąc dalej zawór pcv nie ma nic wspolnego ze spadkiem ciśnienia oleju i komunikatem stop engine.ciekaw jestem co się okazało faktyczną usterka bo sami zainteresowani nie napisali.Proponuję poczytać a potem głupoty pisać

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=44806