Młody90, wiem ze dla was to może 15 minut roboty ale ja nie jestem mechanikiem i jestem ciemny w tych sprawach a jak mam wyciągnąć całą przekładnię ? bo np. widzę ze ma gumie mam taką opaskę uciskową jak np. do węży i są też takie dwie śruby bardzo mocno przykręcone i to coś obejmuję to coś całego

no widzicie nie wiem jak to nazwać ale chyba wiecie no i teraz nie wiem co w końcu mam odkręcić

bo już jedną z tych śrub co obejmuje to coś odkręciłem a druga bardzo mocno trzyma
DRĄŻEK JUŻ WYKRĘCONY :p obyło się beż wyjmowania wszystkiego
a mam pytanko jak już wymieniłem prawą końcówkę drążka i lewą razem z drążkiem skręciłem koła równo z kierownicą tak na oko i myślę że jest OK ale jak jadę to tak czuję jak by mi kierownica lekko kręciła i koła tak jak by jechały lekko w siebie to teraz muszę jechać na zbieżność kół tak ??? i oni mi to ustawią czy ja będę musiał ?????????????????????????????????????????????