Wymiana Drążka ( Kilka Pytań )

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukaszbe18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 09, 2011 11:45

Wymiana Drążka ( Kilka Pytań )

Post autor: lukaszbe18 » pt maja 27, 2011 18:23

Witam a więc będę pisał w skrócie okazało się na Przeglądzie że mam wywalone końcówki drążka prawego i lewego prawy od pasażera wymieniłem lewy jest oryginalny i już zakupiłem nowy drążek i końcówkę do niego i teraz chodzi mi o to jak wygląda klucz lub jak mogę wykręcić tamten stary oryginalny drążek....Wiem że w okół niego jest guma i nie wiem w którą stronę ją ściągnąć i co dalej robić...Opisze mi ktoś krok po kroku jak to zrobić ? JA NIE JESTEM MECHANIKIEM a auta już nie zaprowadzę do mechanika bo nie mam jak dlatego że koło od kierowcy beż końcówki drążka jest bezwładne i nie reaguje na ruch kierownicą tak że nawet nie zapcham :P

Będę to robił sam i dlatego potrzebuje krok po kroku jak to wykręcić i wkręcić nowe po tym wszystkim chce jechać ustawić zbieżność kół żeby nie mieć również żadnych luzów itp....

Wiem tyle że maglownicy nie muszę wyciągać tylko odkręcić jakąś śrubę i wymienić drążek no ale nic nie wiem to tam się dowiedziałem od mechanika w sklepie jak kupowałem drążek...



czerwonaperła
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lut 05, 2011 20:02

Wymiana Drążka ( Kilka Pytań )

Post autor: czerwonaperła » pt maja 27, 2011 21:23