Temperatura - Dziwne zachowanie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafael
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw maja 31, 2007 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Temperatura - Dziwne zachowanie

Post autor: Rafael » ndz maja 22, 2011 18:14

Witam serdecznie
Uprzejmie proszę o poradę dotyczącą zdarzenia do jakiego doszło dzisiaj.
Zauważyłem dziwne zachowanie temperatury. Najpierw dość szybko osiągnęła 90 stopni, i spadła do jakiś 60. Potem znowu osiągnęła 90 i spadła do 80. Na koniec przez jakiś czas przebywała pod 90, i wreszcie ustabilizowała się na 90 ciu. było to po jakiś 12 kilometrach.. Zazwyczaj temperatura dochodziła do 90 i stała tam jak skała.
Ja nie jestem mechanikiem samochodowym, ale wygląda to tak, jakby termostat przestał pracować normalnie... Za szybko otwiera się na max...
Dziękuję z góry za porady

PS
Golf V - 1.4 16V - 82 tys przebiegu. Brak gazu. Olej oraz płyn chłodniczy bez zarzutu.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Temperatura - Dziwne zachowanie

Post autor: wojtas46 » ndz maja 22, 2011 18:22

Wygląda na to że zaczyna fiksować termostat , jeżeli sytuacja będzie się powtarzać termostat do wymiany



Rafael
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw maja 31, 2007 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Re: Temperatura - Dziwne zachowanie

Post autor: Rafael » ndz maja 22, 2011 18:27

Dzięki :) Byłoby nie najgorzej.. Termostat z tego co się orientowałem jest relatywnie nie drogi.
Jeszcze raz dziękuje.

PS: Jadę wymienić termostat (jakiś wahler) - dam znać co i jak. Mam nadzieje ze pomoże...

wojtas46 pisze:Wygląda na to że zaczyna fiksować termostat , jeżeli sytuacja będzie się powtarzać termostat do wymiany



dnaiel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 19, 2011 17:43
Lokalizacja: dolny śląsk
Kontakt:

Temperatura - Dziwne zachowanie