wymiana drążka a maglownica
: pt maja 13, 2011 19:46
Witam wszystkich,
Mam taki problem 3 tygodnie temu mechanik wymienił mi lewy drążek kierowniczy + osłonę (była pęknięta) ze strony prawej wszystko było ok.
Wczoraj zaczęło szwankować wspomaganie. dziś u mechanika okazuje się, że do roboty jest maglownica. Zastanawiam się czy nie jedno nie ma związku z drugim tj czy mechanik nie spartaczył roboty (np.: nie dokręcił czegoś) i teraz padła przekładnia.
Zaznaczam, że nie wiem jak dokładnie działa cały układ kierowniczy.
Auto Golf IV 1,9 TDI 115KM Variant
przebieg 230 000km
ja mam go od stanu 180 000 km i przez te 50 000 nie było żadnych problemów z układem kierowniczym.
oraz czy znacie jakiś godny polecenia zakład renowacji przekładni z okolic Torunia/Bydgoszczy
Z góry dziękuje za rzeczowe wypowiedzi
(pierwszy wpis na forum )
Mam taki problem 3 tygodnie temu mechanik wymienił mi lewy drążek kierowniczy + osłonę (była pęknięta) ze strony prawej wszystko było ok.
Wczoraj zaczęło szwankować wspomaganie. dziś u mechanika okazuje się, że do roboty jest maglownica. Zastanawiam się czy nie jedno nie ma związku z drugim tj czy mechanik nie spartaczył roboty (np.: nie dokręcił czegoś) i teraz padła przekładnia.
Zaznaczam, że nie wiem jak dokładnie działa cały układ kierowniczy.
Auto Golf IV 1,9 TDI 115KM Variant
przebieg 230 000km
ja mam go od stanu 180 000 km i przez te 50 000 nie było żadnych problemów z układem kierowniczym.
oraz czy znacie jakiś godny polecenia zakład renowacji przekładni z okolic Torunia/Bydgoszczy
Z góry dziękuje za rzeczowe wypowiedzi
(pierwszy wpis na forum )