Strona 1 z 1
docisk tył
: pt maja 06, 2011 08:16
autor: keta
mam jedno pytanie do szanownych kolegów, czy docisk tylni jest rozbieralny? bo jak zaciągnę ręczny hamulec to mi nie odbija i po kilku kilometrach mam dymówę z koła ,a wina leży właśnie na tej dzwigni przy zacisku.
docisk tył
: pt maja 06, 2011 11:12
autor: URGI
Jest rozbieralny, ale trzeba wiedzieć co i jak.
Najprostszy sposób to ściągnij zacisk, zapnij w imadło, zapsikaj wd40 i ruszaj dźwignią ręcznego w jedną i w drugą stronę. Tłoczek Ci wyleci, ale nie szkodzi, później go włożysz.
Ważne jest żeby rozruszać to dziadostwo bo często się zapieka. Trochę trzeba się namęczyć, żeby to rozruszać ale zazwyczaj pomaga (na jakiś czas).
A jak Ci się nie uda to zapraszam do mnie. Mam komplet zacisków z mk3 GTI w bdb stanie na sprzedaż
docisk tył
: pt maja 06, 2011 11:25
autor: keta
dzienx za poradę zaraz rozbieram napisz w jakiej cenie masz to dziadostwo bo na allegrosz stoi nowy 280 zeta,a te używki za 40 złociszy nie wyglądają za dobrze
docisk tył
: pt maja 06, 2011 14:49
autor: Paweł Marek
Nie mają wyglądac tylko działać. Ja dałem stówkę za dobrą używkę
Re: docisk tył
: pt maja 06, 2011 20:56
autor: keta
widziałem na twoim nicku że masz ten sam silniczek czyli 2E zaprawdę powiedz mi bo to jest jedyny z silników który ma ( digifant ) oświeć moją tępą głowę bo jak rozmawiam z kolesiami to nikt nie ma pojęcia co to jest ten digifant (na moje to z tego co wyczytałem to jest elektroniczne coś tam coś tam z zapłonem) plis o odpowiedz--- za ten twój gest jestem w stanie tobie przeslać wszystko co wyszło na motorek 2E ,a może zostaniemy dobrymi kolesiami.
docisk tył
: pt maja 06, 2011 22:44
autor: Paweł Marek
Digifant to jedna z kilku marek wtrysku benzyny sterowanego elektronicznie. Konkretnie wielopunktowy i niesekwencyjny. I nie żaden jedyny bo z vw miały go mk2 na silniku pb i pf, PG z G60 i jeszcze parę rzadszych, oraz mk3 na silniku ABF i jeszcze jakiś w wersji amerykańskiej, ADD zdaje się.
docisk tył
: pn maja 09, 2011 13:47
autor: matheew1992
witam kolege
Tez miałem ten problem ... I rozwiązałem go również przy pomocy wd40 ... Roboty nie jest dużo ale trzeba się osmarować
ja ten problem usunołem jakis rok temu... i do dzisiaj działa.... Średnio na rok przejeżdżam 25tys. km
Pzdr:-)