4 problemy - 1.8 90KM GAZ
: sob kwie 30, 2011 01:37
Witam.
Posiadam Golfa 1.8 90KM 1992r. + GAZ , kupiony niedawno .
Mam z nim trzy problemy (zaznaczam że szukałem ale nie dokońca chyba znalazłem odpowiedzi).
1. migająca kontrolka oleju + przerażliwy brzęczyk , włączaja się powyżej 2000obr. ale jak obroty wzrosną powyżej 2500obr to problem ustaje.
Np. Jadę na 4 lub 5 biegu np mając 3000obr i kiedy np zwolnię i obroty zlecą poniżej 2500obr to zaczyna migac kontrolka oleju i wydobywa się piskliwy dźwięk, tak jest prawie na kązdym biegu.
Działa to tak jakby autko kazało mi jechać z obrotami 2600 i wyższe.Silnik normalnie pracuje.Nie dusi się i nie traci mocy.Od czego się zabrać? Bo wyczytałem że wiele rzeczy tu może być , nie wymienię bo nie chcę sugerować.
2. pyka coś pod pokrywą zaworów - nie pyka cały czas tylko raz pyka raz nie, jak jest gorący silnik to pyka ale jak chwile postoi na właczonym silniku na luzie to pyka i zaraz ustaje i nie pyka.Czy to cos powaznego?
3. wskazówka temperatury płynu chłodzącego nie dochodzi do 90st. ma 70 czasem 80 stopni.
dodam że wiatrak się załącza, grzanie w kabinie działa,nie ma masła pod korkiem.Co może być nie tak?
4. po wyłączeniu zapłonu , kasuje się licznik i nie wyświetla się nic, po przekręceniu kluczyka zapala się cały przebieg i wyzerowany trip i zegarek, za każdym razem, jak to zmienić?
P.S. Auto jeździ na mineralnym oleju, podobno auto więcej stało niż jeździło.
Auto ma gaz, i gość mówił że odpalał go czasem rano na gazie, ehh, to tak jakby nie schłodzić turbiny:)
Czekam na porady z góry dziękuję za pomoc
Posiadam Golfa 1.8 90KM 1992r. + GAZ , kupiony niedawno .
Mam z nim trzy problemy (zaznaczam że szukałem ale nie dokońca chyba znalazłem odpowiedzi).
1. migająca kontrolka oleju + przerażliwy brzęczyk , włączaja się powyżej 2000obr. ale jak obroty wzrosną powyżej 2500obr to problem ustaje.
Np. Jadę na 4 lub 5 biegu np mając 3000obr i kiedy np zwolnię i obroty zlecą poniżej 2500obr to zaczyna migac kontrolka oleju i wydobywa się piskliwy dźwięk, tak jest prawie na kązdym biegu.
Działa to tak jakby autko kazało mi jechać z obrotami 2600 i wyższe.Silnik normalnie pracuje.Nie dusi się i nie traci mocy.Od czego się zabrać? Bo wyczytałem że wiele rzeczy tu może być , nie wymienię bo nie chcę sugerować.
2. pyka coś pod pokrywą zaworów - nie pyka cały czas tylko raz pyka raz nie, jak jest gorący silnik to pyka ale jak chwile postoi na właczonym silniku na luzie to pyka i zaraz ustaje i nie pyka.Czy to cos powaznego?
3. wskazówka temperatury płynu chłodzącego nie dochodzi do 90st. ma 70 czasem 80 stopni.
dodam że wiatrak się załącza, grzanie w kabinie działa,nie ma masła pod korkiem.Co może być nie tak?
4. po wyłączeniu zapłonu , kasuje się licznik i nie wyświetla się nic, po przekręceniu kluczyka zapala się cały przebieg i wyzerowany trip i zegarek, za każdym razem, jak to zmienić?
P.S. Auto jeździ na mineralnym oleju, podobno auto więcej stało niż jeździło.
Auto ma gaz, i gość mówił że odpalał go czasem rano na gazie, ehh, to tak jakby nie schłodzić turbiny:)
Czekam na porady z góry dziękuję za pomoc