Problem po wymianie gaźnika
: pt kwie 22, 2011 08:20
Witam. Wczoraj dokonałem wymiany gaźnika(Pierburg 2E2) w swoim golfiku 1,6 RF i zaczął się problem. Otóż silnik nie ma wolnych obrotów i cały czas gaśnie zarówno na benzynie jak i na gazie. Cały czas trzeba trzymać nogę na gazie aby silnik nie zgasł. Podciśnienia mam podłączone tak jak na zdjęciu poniżej
Czy przewód zaznaczony na czerwono powinien być zaślepiony? Jeżeli nie to gdzie go trzeba podpiąć?
Jedyne czego nie podłączyłem to te dwa wyjścia, które są na obrazku zaznaczone na czerwono, bo nie miałem ich w poprzednim gaźniku i nie wiem gdzie i co tam podpiąć
Zauważyłem też, że na odpalonym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego nie dotyka tej śrubki regulacyjnej, jest całkowicie cofnięty. Wysuwa się on dopiero wtedy jak się troszkę mocniej doda gazu. Na zgaszonym silniku trzpień dotyka tej śrubki
Proszę o jakieś porady co może być tego przyczyną i z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
Czy przewód zaznaczony na czerwono powinien być zaślepiony? Jeżeli nie to gdzie go trzeba podpiąć?
Jedyne czego nie podłączyłem to te dwa wyjścia, które są na obrazku zaznaczone na czerwono, bo nie miałem ich w poprzednim gaźniku i nie wiem gdzie i co tam podpiąć
Zauważyłem też, że na odpalonym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego nie dotyka tej śrubki regulacyjnej, jest całkowicie cofnięty. Wysuwa się on dopiero wtedy jak się troszkę mocniej doda gazu. Na zgaszonym silniku trzpień dotyka tej śrubki
Proszę o jakieś porady co może być tego przyczyną i z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.