szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
witam!
mój golf2 1.3 40kW mam problem mianowicie odpala dobrze równo pracuje podczas jazdy również dobrze się sprawuje ale w pewnych momentach zaczyna go dławic szarpać tak samego od siebie to samo jest gdy np. jadę dłuższą chwilę np. na 3 biegu dławi go szarpie depnę mu gazu jedzie dalej bez problemu dodam ze pedał gazu staje się wtedy oporny przez jakiś czas. Świece, filtr paliwa ten wielki, palec zapł. wymieniłem reszta wydaje się być sprawna. Dodam ze chyba uszczelka pod głowicą jest walnięta bo kopci na biało ale nie są to jakieś wielkie ubytki płynu nie wiem czy ma to jakieś znaczenie . coś jest nie tak proszę o pomoc! na moje oko amatora to może zapłon ! nie wiem bardzo mnie męczy ta usterka podczas jazdy!
aa jeszcze czy ciężko chodzi sprzęgło w waszych 1.3 5-biegów
POZDRAWIAM
mój golf2 1.3 40kW mam problem mianowicie odpala dobrze równo pracuje podczas jazdy również dobrze się sprawuje ale w pewnych momentach zaczyna go dławic szarpać tak samego od siebie to samo jest gdy np. jadę dłuższą chwilę np. na 3 biegu dławi go szarpie depnę mu gazu jedzie dalej bez problemu dodam ze pedał gazu staje się wtedy oporny przez jakiś czas. Świece, filtr paliwa ten wielki, palec zapł. wymieniłem reszta wydaje się być sprawna. Dodam ze chyba uszczelka pod głowicą jest walnięta bo kopci na biało ale nie są to jakieś wielkie ubytki płynu nie wiem czy ma to jakieś znaczenie . coś jest nie tak proszę o pomoc! na moje oko amatora to może zapłon ! nie wiem bardzo mnie męczy ta usterka podczas jazdy!
aa jeszcze czy ciężko chodzi sprzęgło w waszych 1.3 5-biegów
POZDRAWIAM
szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
Zapłon to to nie bedzie
Czy owe szarpanie dzieje sie na niskich obrotach ?
Czy owe szarpanie dzieje sie na niskich obrotach ?
szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
tak w sumie na niskich obrotach a dokładnie to ujoł bym to tak ze przy przejściu z niskich na wysokie ! i jak juz wejdzie na wysokie to jest znów git
szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
skoro kolega mowi ze na wysokich jest git to raczej bd okej bo tak to by mu caly czas przerywalo ale warto sprawdzickaman001 pisze:Sprawdz przewody i swiece moze iskra skakac.
Nie to ze stawiam diagnoze ale ja takie objawy mialem w starym golfie jak uszczelka pod glowica byla w kiepskim stanie, moze sprawdz czy nie masz jakis wyciekow, bo z tym da rade jezdzic jak samochod pali ale jest to meczace wiem podejzewam ze twoje szarpanie ma miejsce przy ok 1500 tys obrotowa a gdy masz juz na obrotku te 1700 jest ok
Myle sie ?
I jeszcze 1 pyt czy jezdzie na wstecznym samochod drga ?
szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
hmm na wstecznym nie drga dobrze jedzie!
tak jeżeli chodzi o uszczelkę pod głowicom to była wymieniana jakieś 1.5 roku temu mechanik powiedział mi ze uszczelka była już kilka razy wymieniana "planowanie" czy coś ze już kiepsko będzie wymienić ja jeszcze raz nie wiem czy to prawda ,dziwny ogólnie mechanik to był! wycieki mam z wężyków ale drobne są to wycieki, jeden jest jeszcze w dziwnym miejscu mianowicie pod kopułką, tam jakieś dwa czujniki dochodzą do takiego prawdopodobnie nazywa się to "przepływomież" (plastikowa rura z paroma wejściami) i on jest dokręcony dwiema śrubami i spod tej śruby z jednej ciurkiem jak się nagrzeje silnik leje się płyn. no ale fakt samochód kopci na biało nie jakoś bardzo ale bardziej niż przeciętny! jeżeli chodzi o obroty to nie mam obrotomierza szarpanie ma miejsce może ujmę to tak jedzie się fajnie fajnie wszystko gra zamierzam się do zmiany biegu na wyższy nagle dławi się szarpie nierówna praca muszę mu depnąć i jedzie dalej fajnie! dziwne to jest może faktycznie to ten płyn może kupić jakieś bardziej konkretne świece zapł. i cos pomoże bo nie pomyśli by była wymiana uszczelik koszty$$ ! KOLEGA michalo18 chyba ma racje nato wygląda!
tak jeżeli chodzi o uszczelkę pod głowicom to była wymieniana jakieś 1.5 roku temu mechanik powiedział mi ze uszczelka była już kilka razy wymieniana "planowanie" czy coś ze już kiepsko będzie wymienić ja jeszcze raz nie wiem czy to prawda ,dziwny ogólnie mechanik to był! wycieki mam z wężyków ale drobne są to wycieki, jeden jest jeszcze w dziwnym miejscu mianowicie pod kopułką, tam jakieś dwa czujniki dochodzą do takiego prawdopodobnie nazywa się to "przepływomież" (plastikowa rura z paroma wejściami) i on jest dokręcony dwiema śrubami i spod tej śruby z jednej ciurkiem jak się nagrzeje silnik leje się płyn. no ale fakt samochód kopci na biało nie jakoś bardzo ale bardziej niż przeciętny! jeżeli chodzi o obroty to nie mam obrotomierza szarpanie ma miejsce może ujmę to tak jedzie się fajnie fajnie wszystko gra zamierzam się do zmiany biegu na wyższy nagle dławi się szarpie nierówna praca muszę mu depnąć i jedzie dalej fajnie! dziwne to jest może faktycznie to ten płyn może kupić jakieś bardziej konkretne świece zapł. i cos pomoże bo nie pomyśli by była wymiana uszczelik koszty$$ ! KOLEGA michalo18 chyba ma racje nato wygląda!
szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
Bez paniki to tylko moje przypuszczenia a tak naprawde do wielu rzeczy mozna sie przyczepic, a benzyniaki maja to do siebie ze tam mała rzecz moze decydowac o pracy silnika bo swiece kiepskie bo przewody stare bo lewe powietrze zasysa itp itd
Jezeli chcesz troche podłóbac nie boj sie zacznij od wyciekow o ktorych mowisz rozkrec to zobacz moze tam jakas uszczelka sparchniala, jezeli nie bedziesz wiedzial jak i nie bedziesz pewny czy to zrobisz skrecisz z powrotem:)
To że plyn chlodniczy Ci ubywa to napewno powiedz jeszcze jak sprawa ma sie ze spalaniem oleju - ubywa, nie ubywa, ubywa w sladowych ilosciach.
I sprawdz swiece a najlepiej zainwestuj te 100 zl i kup swiece z przewodami napewno kasa nie pójdzie na marne, no chyba ze wymieniales je w ostatnim okresie.
I kolejna sprawa zobacz stan poduszek na silniku przy zmianie biegów na wyzszy gdy przykladowo jedziesz na 3 biegu i masz "mniej wiecej" (bo nie masz obrotka) 2000 obrotow gdy wrzucisz 4 to obroty spadna do ok 1500 i takie szarpanie tez moze wystepowac, dlatego wczesniej zadalem pytanie czy szarpie na wstecznym mowisz ze nie ale sprawdz jak tam maja sie poduszki.
Skoro martwisz sie o $$ zacznij od najprostrzych rzeczy ktore w sumie powinno sie co jakis czas wymieniac (swiece przewody kopulka)
Jezeli chcesz troche podłóbac nie boj sie zacznij od wyciekow o ktorych mowisz rozkrec to zobacz moze tam jakas uszczelka sparchniala, jezeli nie bedziesz wiedzial jak i nie bedziesz pewny czy to zrobisz skrecisz z powrotem:)
To że plyn chlodniczy Ci ubywa to napewno powiedz jeszcze jak sprawa ma sie ze spalaniem oleju - ubywa, nie ubywa, ubywa w sladowych ilosciach.
I sprawdz swiece a najlepiej zainwestuj te 100 zl i kup swiece z przewodami napewno kasa nie pójdzie na marne, no chyba ze wymieniales je w ostatnim okresie.
I kolejna sprawa zobacz stan poduszek na silniku przy zmianie biegów na wyzszy gdy przykladowo jedziesz na 3 biegu i masz "mniej wiecej" (bo nie masz obrotka) 2000 obrotow gdy wrzucisz 4 to obroty spadna do ok 1500 i takie szarpanie tez moze wystepowac, dlatego wczesniej zadalem pytanie czy szarpie na wstecznym mowisz ze nie ale sprawdz jak tam maja sie poduszki.
Skoro martwisz sie o $$ zacznij od najprostrzych rzeczy ktore w sumie powinno sie co jakis czas wymieniac (swiece przewody kopulka)
Re: szarpniecia ,dławienie podczas jazdy
No i widziesz nie było tak źlenigaz 1.3 pisze:dzieki zapomoz! szarpanie znikło po wymianie świec !:)
Napewno bardzo sie cieszysz ze poszlo to najmniejszym nakladem finansowym
Jeżeli nie masz juz wiecej pytań napisz posta poniżej z prośbą o zamknięcie tematu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości