Strona 1 z 1

MK V GTI Chłodnica

: czw mar 31, 2011 22:24
autor: GTI2007
Witajcie poruszałem kiedyś ten temat ale dużo osob wypowiadało się nie od Glofow MK5 GTI

Moj problem jest następujący jezdzacz po miescie 40 -50 min i wracając do garażu... włącza mi się chlodnica temperatura stala 90 stopni.
Po dluzszej jezdzie w trasie 200-300 km jest ok chlodnica nie chodzi czym to jest spowodowane??

MK V GTI Chłodnica

: pt kwie 01, 2011 21:39
autor: rafxxx
na trasie wydaje mi sie ze chlodnia jest chlodzona przez ped powietrza ktory uderza i to wystarcza a w miesscie masz momenty przestojow i wtedy zaczyna sie grzac plyn chlodniczy czujnik wyczuwa przekroczenie wartosci granicznej i sie zalcza, to ze w miescie ci pokazuje 90 stopni
to nie znaczy ze tyle jest realnie poniewaz z tego co sie orientuje czujnik w liczniku zaokragla wartosci realne 80-110 na liczniku do 90, po podpieciu pod vag mozesz zobacz realna temperaturem generalnie nie ma czym sie przejmowac, o ile niczego nie ubywa zadnych bledow, auto mocy nie traci, to naprawde wyluzuj:)

Re: MK V GTI Chłodnica

: sob kwie 02, 2011 22:28
autor: doggie
GTI2007 pisze:Witajcie poruszałem kiedyś ten temat ale dużo osob wypowiadało się nie od Glofow MK5 GTI
a co za różnica czy GTI czy seria
GTI2007 pisze:Moj problem jest następujący jezdzacz po miescie 40 -50 min i wracając do garażu... włącza mi się chlodnica temperatura stala 90 stopni.
Po dluzszej jezdzie w trasie 200-300 km jest ok chlodnica nie chodzi czym to jest spowodowane??

normalne zjawisko, w trasie chłodzi ci powietrze dostające się kratkami a z uwagi na to iż w mieście więcej stoisz (w korkach) niż jedziesz więc wentulator musi pełnić rolę "pędu" powietrza