łożysko koła pasowego sprężarki i ciśnienie !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
łożysko koła pasowego sprężarki i ciśnienie !!
Witam serdecznie
Ze wzgledu na to ze przyszła wiosna i nadszedł czas na wiosenne roboty przy aucie ( uruchomienie klimy nie włączanej 5 lat ) postanowiłem zabrac sie za szumiące łożysko kompresora sprężarki
Panowie .
Wiec wiem juz jak to rozebrac , wiem gdzie co i jak ale nie mam pojęcia w jakie łożysko mam sie zaopatrzyc .
Auto potrzebuje na codzień więc wymiane muszę dokoncac w jeden dzien
Auto to
Golf 4 1.4 16v rok 1999 klima manualna , kod silnika AKQ
Moje pytanie do was znacie może oznaczenia tego łożyska do sprężarki ?
czekam na wasze wypowiedzi..
pozdrawiam.
Ze wzgledu na to ze przyszła wiosna i nadszedł czas na wiosenne roboty przy aucie ( uruchomienie klimy nie włączanej 5 lat ) postanowiłem zabrac sie za szumiące łożysko kompresora sprężarki
Panowie .
Wiec wiem juz jak to rozebrac , wiem gdzie co i jak ale nie mam pojęcia w jakie łożysko mam sie zaopatrzyc .
Auto potrzebuje na codzień więc wymiane muszę dokoncac w jeden dzien
Auto to
Golf 4 1.4 16v rok 1999 klima manualna , kod silnika AKQ
Moje pytanie do was znacie może oznaczenia tego łożyska do sprężarki ?
czekam na wasze wypowiedzi..
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt mar 29, 2011 16:32 przez mmagikk, łącznie zmieniany 1 raz.
łożysko koła pasowego sprężarki
http://www.sklep.climateam.pl/index.php/cPath/57" onclick="window.open(this.href);return false; może to Ci pomoże - ale musiałbyś swoje zdemontować ... by zobaczyć numery ,,,
Ps - w Mk3 było łożysko dwurzędowe skośne 35x55x20 mm
Ps - w Mk3 było łożysko dwurzędowe skośne 35x55x20 mm
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
łożysko koła pasowego sprężarki
No własnie tu jest ten ból . ze jak juz to rozbiore to musiał bym to złożyc do kupy ;/
pytanie czy dostane od reki takie łozysko w jakiś ze sklepów ;/ bo jak nie to bede miał troche lipe .
pozdrawiam
moze ktos z was to robił i wie z czym to sie je
pytanie czy dostane od reki takie łozysko w jakiś ze sklepów ;/ bo jak nie to bede miał troche lipe .
pozdrawiam
moze ktos z was to robił i wie z czym to sie je
łożysko koła pasowego sprężarki
http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewforum.php?id=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapytaj tutaj na pewno Ci doradzą,tylko będziesz musiał znać model sprężarki.Zapewne to będzie SD7V16 Sanden W moim łożysko było 35x55x20
Zapytaj tutaj na pewno Ci doradzą,tylko będziesz musiał znać model sprężarki.Zapewne to będzie SD7V16 Sanden W moim łożysko było 35x55x20
łożysko koła pasowego sprężarki
Dla pokolenia
łozysko poszło bez problemu
Cena org. z 65 ZŁ w nakle ślaskim.
wymiary to 35x55x20
wymiana banalna
pozdrawiam.
łozysko poszło bez problemu
Cena org. z 65 ZŁ w nakle ślaskim.
wymiary to 35x55x20
wymiana banalna
pozdrawiam.
łożysko koła pasowego sprężarki
Czyli forum się przydało
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
łożysko koła pasowego sprężarki
Jakby nie patrzyc
Forum zawsze się przydaje , jestem stałym gościem z tym ze sie nie ujawniam . czytam tematy szukam swoich problemów
. Od mk3 do mk4 rozwiązuje z wami swoje problemy.
pozdrawiam raz jeszcze.
Dobra panowie .
Kolejne pytanie odnośnie cisnienia w układnie klimatyzacyjnym.
Znacie może Ciśnienie . Może ktoś z was był przy napełnianiu i wie ile oni tam dają ?
Przejechałem się po serwisach klim i sprawdzenie ( napełnienie z środkiem UV ( markerem ) ) kosztuje u mnie w okolicy ( bytom piekary ślaskie ) ok 150 do 200 zł jesli układ jest całkowicie rozładowany
Sprawa ma się tak znalazłem na internecie opis jak sprawdzic układ AZOTEM. Wystarczy zrobic lub kupic przejscówke serwisową . i napbic klimatyzacje
stąd moje pytanie !
czekam na wasze wypowiedzi bo są to dla mnie istotne informacje czy moze ktoś z was juz cos w tym kierunku kombinował
pozdrawiam serdecznie
Forum zawsze się przydaje , jestem stałym gościem z tym ze sie nie ujawniam . czytam tematy szukam swoich problemów
. Od mk3 do mk4 rozwiązuje z wami swoje problemy.
pozdrawiam raz jeszcze.
Dobra panowie .
Kolejne pytanie odnośnie cisnienia w układnie klimatyzacyjnym.
Znacie może Ciśnienie . Może ktoś z was był przy napełnianiu i wie ile oni tam dają ?
Przejechałem się po serwisach klim i sprawdzenie ( napełnienie z środkiem UV ( markerem ) ) kosztuje u mnie w okolicy ( bytom piekary ślaskie ) ok 150 do 200 zł jesli układ jest całkowicie rozładowany
Sprawa ma się tak znalazłem na internecie opis jak sprawdzic układ AZOTEM. Wystarczy zrobic lub kupic przejscówke serwisową . i napbic klimatyzacje
stąd moje pytanie !
czekam na wasze wypowiedzi bo są to dla mnie istotne informacje czy moze ktoś z was juz cos w tym kierunku kombinował
pozdrawiam serdecznie
łożysko koła pasowego sprężarki i ciśnienie !!
cisnienie jest uwarunkowane od temp otoczenia lub ukladu klimatyzacji. Ne jest to w zasadzie aż tak istotne. Moze jedynie troszke zasugerowac jesli roznica cisnien na przewodach bedzie mocno odbiegac to padniety jest zawor rozprezny czyli duza ronica to zawor przymkniety a mala to zawor caly czas otwarty. Wazna jest ilosc gazu w ukladzie.
Co do sprawdzenia to serwis moze zrobic to na rozne sposoby. Niektorzy nabijaja azotem i mionitoruja cisnienie czy nie spada. inni zapodaja odrobine czynnika i np my dajemy 50 gram i szukamy czy nie slychac jak gdzies syczy. Mozna zapodac barwnik a potem czynnik tyle ile powinno byc w ukladzie. Szukamy z goglami i lampa uv wyciekow na pracujacej klimie. Czynnik zawsze mozna odciagnac wiec mozesz po tym wcal enie zaplacic za czynnik tylko za kontrast i sprawdzenie no ewnetualnie za 100 g czynnika bo wiadomo cos tam ucieknie no i w przewodach cos tam zostaje. Mozna nawet nabic uklad sprezonym powietrzem i tez szukac czy syczy. Z tym ze sprezone powietrz ew ukladzie to tak do 10 barow a azot w butli to nawet do 40 barow.
Co do sprawdzenia to serwis moze zrobic to na rozne sposoby. Niektorzy nabijaja azotem i mionitoruja cisnienie czy nie spada. inni zapodaja odrobine czynnika i np my dajemy 50 gram i szukamy czy nie slychac jak gdzies syczy. Mozna zapodac barwnik a potem czynnik tyle ile powinno byc w ukladzie. Szukamy z goglami i lampa uv wyciekow na pracujacej klimie. Czynnik zawsze mozna odciagnac wiec mozesz po tym wcal enie zaplacic za czynnik tylko za kontrast i sprawdzenie no ewnetualnie za 100 g czynnika bo wiadomo cos tam ucieknie no i w przewodach cos tam zostaje. Mozna nawet nabic uklad sprezonym powietrzem i tez szukac czy syczy. Z tym ze sprezone powietrz ew ukladzie to tak do 10 barow a azot w butli to nawet do 40 barow.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
łożysko koła pasowego sprężarki i ciśnienie !!
Czyli jak juz nabiac i sprawdzac to azotem ? czy powietrzem do powietrza mam dostep . W sensie mam możliwosc podłączenia do bardzo mocnego kompresora.
Z tym ze kolejna sprawa. z tym azotem to wtedy klime sie uruchamia ? czy jak ?
Nie wiem jeszcze jak to jest w sprawie oleju w klimie po wymianie łozyska troche m itam uciekło . a ile zostało ? tego to niestety nie wiem
Widze ze kolega Wesol jest obeznany w tych tematach wiec może pomożesz doprowadzic mi mój układ klimatyzacyjny do działania .
Końcówkę dorobic czy dokupic ?
nabijac azotem czy powietrzem jeśli azotem to do ilu barów jesli powietrzem t o juz do 10 wiem . ( nie chce czegos tam rozerwac )
pozdrawiam i czekam na odpowiedz .
Z tym ze kolejna sprawa. z tym azotem to wtedy klime sie uruchamia ? czy jak ?
Nie wiem jeszcze jak to jest w sprawie oleju w klimie po wymianie łozyska troche m itam uciekło . a ile zostało ? tego to niestety nie wiem
Widze ze kolega Wesol jest obeznany w tych tematach wiec może pomożesz doprowadzic mi mój układ klimatyzacyjny do działania .
Końcówkę dorobic czy dokupic ?
nabijac azotem czy powietrzem jeśli azotem to do ilu barów jesli powietrzem t o juz do 10 wiem . ( nie chce czegos tam rozerwac )
pozdrawiam i czekam na odpowiedz .
łożysko koła pasowego sprężarki i ciśnienie !!
Witam. Ja obecnie regeneruje sobie SD7V16 i duzo sie musiałem poduczyć. I z tego co wiem to ukladzie w klimie jest okolo5-6atm.
w czasie pracy wzrasta do 15stm. I własnie w tym jest ciekawostka, że komprsor sam sobie reguluje cisnienie wewnetrznym zaworem na płycie zaworowej. Interesuje mnie własnie budowa tego zaworu, bo cały kompresor juz rozebrałem i wymienilem podniete łozysko wew. ale nie znam zasady dzialanie tego zaworka, a wiem, że przed awaria miałem niskie 3atm., a wysokie 6atm.
Chodzi mi o ten mosiężzy element w lewej rece. W razie pytan mam wiecj zdec z miejsca pracy, jeszcze nie skonczonej, ale juz blisko.
pozdrawiam
Witam ponownie. Zwór zregenerowany własnoręcznie, kompresor poskładany, klima nabita, cisnienia 10 atm. wysokie, 5 atm. niskie no i chłodzi..... mogła by lepiej------ale zawsze cos jak na własną robote i prawie zero kosztów.
Pozdrawiam i moge poradzic jak naprawiac kompresor SD7v16 i SD6V12------ juz 3 razy był na stole.
WITAM ponownie. dzis 25.05.2012 znów naprawa. Ciśnienia H10atm, L3,5 - chłodzi ale słabo, Wymieniłem zawór wewnętrzny w kompresorze na uzywany bez wybodowania kompresora - godzina roboty. Cisnienia H15atm prawie, L3,5atm. Wreszcie jestem zadowolony - chłodzi aż miło.
pozdrawiam.
Teraz na stole mam Astre z SD6V12, zatary kompresor, sprzegło sie nie kręci, cewka spalona - zdam relacje z naprawy.
w czasie pracy wzrasta do 15stm. I własnie w tym jest ciekawostka, że komprsor sam sobie reguluje cisnienie wewnetrznym zaworem na płycie zaworowej. Interesuje mnie własnie budowa tego zaworu, bo cały kompresor juz rozebrałem i wymienilem podniete łozysko wew. ale nie znam zasady dzialanie tego zaworka, a wiem, że przed awaria miałem niskie 3atm., a wysokie 6atm.
Chodzi mi o ten mosiężzy element w lewej rece. W razie pytan mam wiecj zdec z miejsca pracy, jeszcze nie skonczonej, ale juz blisko.
pozdrawiam
Witam ponownie. Zwór zregenerowany własnoręcznie, kompresor poskładany, klima nabita, cisnienia 10 atm. wysokie, 5 atm. niskie no i chłodzi..... mogła by lepiej------ale zawsze cos jak na własną robote i prawie zero kosztów.
Pozdrawiam i moge poradzic jak naprawiac kompresor SD7v16 i SD6V12------ juz 3 razy był na stole.
WITAM ponownie. dzis 25.05.2012 znów naprawa. Ciśnienia H10atm, L3,5 - chłodzi ale słabo, Wymieniłem zawór wewnętrzny w kompresorze na uzywany bez wybodowania kompresora - godzina roboty. Cisnienia H15atm prawie, L3,5atm. Wreszcie jestem zadowolony - chłodzi aż miło.
pozdrawiam.
Teraz na stole mam Astre z SD6V12, zatary kompresor, sprzegło sie nie kręci, cewka spalona - zdam relacje z naprawy.
Ostatnio zmieniony pt maja 25, 2012 14:48 przez tkm_seat_, łącznie zmieniany 2 razy.
tkm_seat_
łożysko koła pasowego sprężarki i ciśnienie !!
http://www.klimatyzacja-samochodowa.net ... chodowej-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Spytaj się na tej stronie na pewno fachowo Ci odpowiedzą
Ale wydaje mi się że ten zawór działa na zasadzie termostatu czyli wysuwa trzpień który zmniejsza lub zwiększa wychył tarczy z tłokami i tym samym zwiększa lub zmniejsza wydajność sprężarki.
Zarejestruj się na forum klimatyzacji i zadaj pytanie.
http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewforum.php?id=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Spytaj się na tej stronie na pewno fachowo Ci odpowiedzą
Ale wydaje mi się że ten zawór działa na zasadzie termostatu czyli wysuwa trzpień który zmniejsza lub zwiększa wychył tarczy z tłokami i tym samym zwiększa lub zmniejsza wydajność sprężarki.
Zarejestruj się na forum klimatyzacji i zadaj pytanie.
http://www.forum.klimatyzacja.pl/viewforum.php?id=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości